וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: גרמניה וצרפת נפרדו ב-2:2, ברזיל ואנגליה סיימו ב-0:0

לקאזט כבש צמד לטריקולור (34, 71), אבל ורנר (56) ושטינדל (93) איזנו. הסלסאו שלטו בוומבלי, אך לא הצליחו למצוא את הרשת. רוסיה וספרד נפרדו ב-3:3 מרתק, צמד לראמוס וסמולוב

שחקן נבחרת רוסיה פיודור סמולוב חוגג. רויטרס
פיודור סמולוב המרשים חוגג/רויטרס

לא מעט משחקי ידידות מרתקים לקראת המונדיאל הקרב ובא התקיימו היום (שלישי) כשבמוקד קיבלנו שני מפגשי ענק: אלופת העולם גרמניה וצרפת המסקרנת נפרדו ב-2:2 ובמשחק השני אנגליה הצליחה להחזיק את ברזיל הלוהטת על 0:0 ביתי בוומבלי. מארחת הטורניר הגדול בקיץ, רוסיה, הרשימה כשנפרדה ב-3:3 ביתי מעניין עם ספרד החזקה. רומלו לוקאקו כבש את שער הניצחון ב-0:1 של בלגיה על יפן והפך למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 31.

רוסיה - ספרד 3:3

הרוסים, שמעולם לא גברו על הספרדים, חשבו שהם בדרך להפסד ביתי נוסף אחרי ההפסד לארגנטינה במשחק הקודם. זה התחיל לא טוב עבורם, עם ג'ורדי אלבה, שהגיע להגבהה איכותית של מרקו אסנסיו והעלה את האורחים ליתרון מוקדם (9). סרחיו ראמוס הוסיף את השני בפנדל (34) ונראה היה שאלופת העולם לשעבר משייטת לעבר ניצחון קל, אבל בדקה ה-41 פיודור סמולוב החזיר את הרוסים למשחק. אלכסיי מירנצ'וק איזן בדקה ה-51, אך כעבור שתי דקות בלבד הספרדים קיבלו פנדל נוסף וראמוס החזיר להם את היתרון. הקצב המסחרר נמשך ובדקה ה-70 פיודור סמולוב השלים צמד אישי, בדיוק כמו ראמוס, עם בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה כדי לקבוע את תוצאת המשחק - 3:3 נפלא ומהנה.

שחקן נבחרת צרפת אלכסנדר לקאזט חוגג. רויטרס
אלכסנדר לקאזט חוגג עם חבריו לנבחרת/רויטרס

גרמניה - צרפת 2:2

באחד מהמפגשים המעניינים ביותר של הערב שהתקיים בקלן, אלופת העולם פגשה את אחת מהקבוצות המלהיבות בעולם שרבים רואים בה כפייבורטית לזכייה במונדיאל. הטריקולור רצו לנקום על ההדחה בשלב רבע הגמר במונדיאל הקודם, ועלו ליתרון עם שער של חלוצה של ארסנל, אלכסנדר לקאזט (34). הגרמנים, שלא נראו טוב במחצית הראשונה, התעוררו בשנייה וחזרו למשחק כשמסוט אוזיל מצא בכדור גדול את טימו ורנר שאיזן (56). המארחים המשיכו לשלוט בקצב, אך לא ניצלו מצבים ודווקא האורחים כבשו, כשקיליאן אמבפה מצא את לקאזט שהשלים צמד אישי בדקה ה-71. רגע לפני שהצרפתים רשמו ניצחון חוץ יוקרתי, שיתוף פעולה בין המחליפים, מריו גצה ולארס שינדל, הוליד שער שוויון דרמטי של האחרון בדקה ה-93 וקבע שהנבחרות ייפרדו בשוויון. גרמניה סיימה את שנת 2017 ללא הפסד (שיחקה 15 משחקים).

שחקן נבחרת ברזיל פאוליניו עם שחקן נבחרת אנגליה ג'ייק ליברמור. רויטרס
פאוליניו מקדים את ג'ייק ליברמור/רויטרס

אנגליה - ברזיל 0:0

גארת' סאות'גייט נתן הזדמנות נוספת לשחקני הסגל המורחב נגד הסלסאו, ולפחות מבחינה הגנתית, שחקני נבחרת שלושת האריות סיפקו את הסחורה. הם הקשו על ניימאר וחבריו, שלא הצליחו להגיע למצבים יוצאי דופן ונאלצו לעזוב את וומבלי ללא שער זכות, למרות שהיו עדיפים.

תוצאות נוספות:

סלובקיה - נורבגיה 0:1
לסלובקיה: סטניסלב לובוטקה (90)

רומניה - הולנד 3:0
להולנד: ממפיס דפאי (47), ריאן באבל (56), לוק דה יונג (81)

הונגריה - קוסטה ריקה 0:1
להונגריה: נמניה ניקוליץ' (37)

בלגיה - יפן 0:1
לבלגיה: רומלו לוקאקו (72), הפך למלך שערי הנבחרת בכל הזמנים עם 31.

אוסטריה - אורוגוואי 1:2
לאוסטריה: מרסל סביצר (5), לואיס שאוב (87). לאורוגוואי: אדינסון קבאני (10)

ויילס - פנמה 1:1
לויילס: טום לורנס (75). לפנמה: ארמנדו קופר (93)

פורטוגל - ארצות הברית 1:1
לפורטגול: ויטורינו אנטונש (31). לארצות הברית: ווסטון מקני (21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully