וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו הצעירות: ישראל הובסה 5:2 על ידי גרמניה ברמת גן

ברשצקי (44) ו-וייסמן (73) החזירו את הכחולים-לבנים פעמיים מפיגור, אך ההגנה אפשרה לגרמנים שערים קלים. ניר לוין, שעמד על הקווים: "התוצאה הסופית מאכזבת, היינו שווים יותר מזה"

שחקני ישראל הצעירה מאוכזבים. מגד גוזני
הפסד מאכזב. שחקני הצעירה בסיום/מגד גוזני

הנבחרת הצעירה של ישראל ספגה הערב (שלישי) תבוסה ביתית 5:2 מול מקבילתה מגרמניה במסגרת המחזור החמישי בבית 5 של מוקדמות היורו עד גיל 21. הכחולים-לבנים, עם ניר לוין על הקווים במקומו של מרקו בלבול שנעדר עקב אבל במשפחתו, נראו לא רע בעיקר בחלק ההתקפי וחזרו פעמיים מפיגור, אך הציגו הגנה נרפית ואפשרו לגרמנים החזקים לכבוש שערים קלים ולעלות לראשות הבית על חשבון אירלנד. ישראל נותרה במקום השלישי עם שבע נקודות.

לוי פתח עם אותו הרכב שהביס 0:4 את קוסובו, והשאיר על הספסל את מנור סולומון שחזר מפציעה. השחקנים שלו פתחו טוב ומוטי ברשצקי הגיע לשלושה מצבים טובים לפני שהגרמנים כבשו את הראשון מרגלי מחמוד דאהוד. ברשצקי בעצמו השווה לפני הירידה להפסקה וגם שון וייסמן מצא את הרשת אחרי פריצה נפלאה לאחר שלוקאס קלוסטרמן קבע 1:2. אלא שמפה הגרמנים דרסו - טימו באומגרטל, ארון סיידל ופלוריאן נויהאוס הפכו את ההפסד הישראלי לתבוסה. במצב של 2:2 ישראל קופחה, כאשר סולומון (נכנס בהפסקה) הוכשל ברחבה אך לא קיבל פנדל.

הרכב נבחרת ישראל: עומרי גלזר, רז מאיר, עמית ביטון, עידן נחמיאס, רז נחמיאס, גבי קניקובסקי, מקסים פלקושצ'נקו (יונתן כהן, 68), דן גלזר, אור דסה (מנור סולומון, 46), מוטי ברשצקי (מתן חוזז, 81), שון וייסמן.

הרכב נבחרת גרמניה: אלכסנדר נובל, לוקאס קלוסטרמן, ולדמאר אנטון (פלוריאן נויהאוס, 12), טימו באומגרטל, פיליפ אוכס, לוין אוזטונלי, מחמוד דאהוד, טילו קהרר, נדים אמירי, מרסל הארטל (ארון סיידל, 67), סדריק טושרט (אדוארד לובן, 80).

שחקני גרמניה הצעירה חוגגים. מגד גוזני
הגרמנים חוגגים/מגד גוזני

תגובתו של ניר לוין

"אכזבה גדולה", אמר לוין בסיום, "התוצאה הסופית מאכזבת בלי ספק. אני חושב שהיינו שווים יותר מזה בעיקר בשלושת רבעי הראשון של המשחק. לא נפלנו מהגרמנים, הגענו להזדמנויות וסגרנו אותם די טוב. חבל שבעשרים הדקות האחרונות של המשחק חטפנו שלושה שערים. באו לידי ביטוי הפערים ביכולות וגם הפערים הפיזיים שאפשרו להם לכבוש בסוף. חבל על הכדור שאיבדנו לפני ה-3:2. אין לי חצי טענה לשחקנים, הם השקיעו ונתנו את הכל. הם שיחקו נגד אלופי אירופה, שחקנים ברמה הכי גבוהה, עצם העובדה שנתנו פייט וכבשו פעמיים - אי אפשר להיות מרוצים מהפסד 5:2 אבל יש סיפוק חלקי מהמשחק הזה. השופט הסביר לי למה הוא לא שרק (לפנדל על ברשצקי), אנחנו חושבים שהיה, לא בגלל זה הפסדנו. אנחנו לא מרימים ידיים, ניתן את הכל. בכל מקרה, היעד שלנו בעקבות העוצמה של גרמניה הוא המקום השני וניאבק עליו עם אירלנד ואולי נורבגיה. יש לנו זמן להתכונן עד מרץ. אני מקווה שמרקו יהיה גאה בשחקנים אחרי מה שראה היום, נקווה להיראות טוב יותר בגרמניה."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מנהל טכני נבחרות צעירות ישראל ניר לוין. מגד גוזני
"אין לי חצי טענה לשחקנים". ניר לוין/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 1: ההתמודדות באצטדיון רמת גן יצאה לדרכה.

דקה 4: ישראל יצאה להתקפה מהירה ויצרה הזדמנות ראשונה. ברשצקי שלח את וייסמן קדימה באגף ימין, קיבל ממנו בחזרה ומסף הרחבה בעט חלש ולא סיכן את נובל.

דקה 9: עוד מצב לא רע למארחים. דסה וקניקובסקי דחפו קדימה, וייסמן שוב מצא את ברשצקי וגם הפעם זה נגמר בבעיטה חלשה.

שחקן ישראל הצעירה מוטי ברשצקי. מגד גוזני
בסוף מצא את הרשת. מוטי ברשצקי/מגד גוזני

דקה 15: הפעם ברשצקי כבר היה הרבה יותר קרוב. פלקושצ'נקו הכניס לו יופי של כדור, והוא היתל בבאומגרטל ובעט טוב, אך נובל הציל.

דקה 17: גול! דווקא אחרי פתיחה טובה של ישראל, גרמניה עלתה ל-0:1. מרכז ההגנה הכחול-לבן חלם ואפשר למחמוד דאהוד להגיע לכדור של מרסל הארטל ולבעט בנגיעה פנימה.

דקה 19: גרמניה כמעט כבשה את השני. דאהוד הכניס כדור עומק נהדר לטושרט, שממצב מצוין בעט רק לרשת החיצונית.

שחקן ישראל הצעירה אור דסה, שחקן גרמניה הצעירה טילו קהרר. מגד גוזני
אור דסה בין שני שחקני גרמניה/מגד גוזני

דקה 26: עוד מצב לגרמניה ומזל גדול לישראל. אמירי חתך מאגף שמאל לאמצע ובעט שטוח, הכדור שלו פגע באחד משחקני ההגנה וכמעט הפתיע את גלזר, שהתעשת והצליח לעצור.

דקה 29: ישראל מנסה לחזור למשחק. קניקובסקי שלח את וייסמן בין באומגרטל לקהרר, אך החלוץ בעט גבוה מעל השער.

דקה 36: החמצה גדולה לישראל. קניקובסקי היה חופשי ברחבה וקיבל כדור רוחב מרז נחמיאס, אך בעט בנגיעה מעל השער מקרוב.

שחקן ישראל הצעירה גבי קניקובסקי מאוכזב. מגד גוזני
פספוס ענק. גבי קניקובסקי/מגד גוזני

דקה 40: הפעם קניקובסקי אים מרחוק עם בעיטה לא רעה, אך שוב לא מצא את המסגרת.

דקה 44: גול! הנה ישראל חזרה למשחק. אור דסה קיבל את הכדור באגף ימין, פרץ נהדר והעביר לאמצע, ברשצקי הגיע והפעם לא התבלבל וקבע 1:1.

דקה 46: עם פתיחת המחצית השנייה, מנור סולומון נכנס במקום אור דסה.

שחקני ישראל הצעירה חוגגים. מגד גוזני
ישראל חגגה פעמיים אך זה לא הספיק/מגד גוזני

דקה 48: הארטל קיבל את הכדור במרכז הרחבה ובעט נגיעה לידיים של גלזר.

דקה 54: גול! מרכז ההגנה הישראלי שוב נתפס לא מוכן, כאשר אמירי פרץ בשמאל, חלף על פני רז מאיר והעביר לרחבה. לוקאס קלוסטרמן מצא את עצמו פנוי לגמרי והעלה את הגרמנים ל-1:2.

דקה 58: מוטי ברשצקי ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה ולא היה רחוק מלמצוא שוב את השוויון.

שחקן ישראל הצעירה מוטי ברצשקי מאוכזב. מגד גוזני
בעיטה לא רעה. מוטי ברשצקי/מגד גוזני

דקה 64: טושרט בעט מכ-18 למרכז השער, עומרי גלזר הגיב היטב וקלט את הכדור.

דקה 67: מצב טוב לישראל. סולומון העביר לרז נחמיאס, ששלח כדור רוחב, וייסמן הגיע לכדור אך תחת הלחץ של קהרר שלח אותו מחוץ למסגרת.

דקה 68: גרמניה מצאה את הרשת, אך השער שלה נפסל שלא בצדק. המחליף סיידל כבש מתוך הרחבה אך התוצאה נותרה על כנה אחרי שריקה לא נכונה לנבדל.

מאמן גרמניה הצעירה שטפן קונץ. מגד גוזני
הנבחרת שלו קופחה. שטפן קונץ/מגד גוזני

דקה 73: גול! ישראל חטפה את הכדור בחצי המגרש הגרמני והוא הגיע לוייסמן, שהיתל נהדר בשני שחקני הגנה ומול נובל קבע 2:2 בקור רוח.

דקה 76: סולומון כמעט הפך את התוצאה. קשר מכבי פתח תקוה נכנס לרחבה ובעט לפינה הקרובה, אך הכדור שלו פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן.

דקה 77: הפעם ישראל קופחה. סולומון קיבל את הכדור ברחבה והוכשל בבירור על ידי אוכס, אך המשרוקית של השופט דממה.

אוהדי ישראל הצעירה. מגד גוזני
אוהדי הנבחרת כבר לא יראו ניצחון הערב/מגד גוזני

דקה 79: גול! הנדנדה נמשכת וגרמניה שוב מובילה. בעיטה של אוזטונלי נבלמה ברגלו של קניקובסקי, אך הכדור הגיע סיידל שלא היה בנבדל והעלה את הגרמנים ל-2:3.

דקה 82: גול! זה כבר 2:4 לגרמניה. אוזטונלי הרים קרן, באומגרטל נשאר לבד ברחבה ונגח פנימה באין מפריע.

דקה 91: גול! זו כבר תבוסה, גרמניה מובילה 2:5. אף אחד לא הפריע לפלוריאן נויהאוס, שהניף את הרגל וכבש מכ-18 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully