וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה חלומית: 34 נקודות לאיגור קולשוב בבכורה במדי פלורידה

14.11.2017 / 8:05

הפורוורד הישראלי קלע 6 שלשות ורשם שיא למשחק בכורה במדי הגייטורס שניצחו בקלות 74:116 את מכללת גרדנר-ווב הקטנה: "חיכיתי לזה מהרגע שבאתי לכאן. אני רוצה לעשות את הצעד הבא השנה"

איגור קולשוב, מכללת פלורידה. AP
הסקאוטים ב-NBA כבר עוקבים? קולשוב הלילה/AP

איגור קולשוב רשם הלילה (בין ראשון לשני) בכורה חלומית במכללת פלורידה כשקלע 34 נקודות (11 מ-17 מהשדה, 6 מ-9 לשלוש, 6 מ-6 מקו העונשין), הוסיף 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חטיפות בניצחון הקליל של מכללות על גרדנר ווב הקטנה. 34 הנקודות של קולשוב הם שיא להופעת בכורה של שחקן במכללת פלורידה הגדולה, וקולשוב ייכנס לספרי ההיסטוריה של המכללה.

"היה ממש כיף, חיכיתי לזה מהרגע שבאתי לכאן, הזמן עבר מהר מאז שהגעתי, השחקנים והצוות מקצועי היה נהדר, אני ממש שמח שהצלחנו לנצח", סיפר קולשוב הנרגש בסיום, "אתה קולע כמה זריקות ומחטיא כמה זריקות, לא תקלע אם לא תזרוק, ההגנה שלנו הייתה מצוינת במחצית הראשונה וזה הוביל אותנו לריצה. זה היה צעד ראשון מצוין. אין שחקן שאני מנסה להיות כמוהו, מנסה להיות הכי טוב שאני יכול להיות, יש שחקנים שאני אוהב לראות - פול פירס, ג'ו ג'ונסון, מאנו ג'ינובילי, שחקנים משעממים, לא הרבה שחקנים אוהבים אותם כמוני. אני פשוט אוהב כדורסל".

"תמיד אפשר להתקדם, אני רוצה לעשות את הצעד הבא השנה, מנסה להתקדם בכל יום, יש עוד הרבה זמן העונה", המשיך הקלע הישראלי ששיחק 26 דקות, "אנחנו צריכים להשתפר כקבוצה. המטרה במשחק כזה הוא להשאר ממוקד, בדרך כלל מאבדים את זה ולא משחקים את המשחק שלך, זה מה שקבוצה טובה עושה".

במשחק, שהועבר בשידור ישיר באחת מרשתות הבת של ESPN, הוצג הכינוי החדש של קולשוב, Three-gor, והמאמן מייק וויט שיבח את משחקו ואמר בחיוך: "הוא חייב לעשות את זה בכל ערב. צריך לדעת איפה הוא בכל זמן, הוא קלע ממש טוב, האם נוכל לסמוך על זה שיקלע 6 מ-9 מחוץ לקשת בכל ערב? כנראה שלו. הוא עשה אבל עוד כמה דברים יפים מאוד".
קולשוב הגיע הקיץ לפלורידה כשבחר לשחק שנה נוספת במכללות למרות שסיים ארבע שנים של לימודים, מתוכן שנת משחק אחד באריזונה סטייט ועוד שלוש שנים ברייס, כשבשנה האחרונה הוא נכנס לחמישיית השנה של קונפרנס USA. הקבוצות הגדולות בישראל רדפו אחריו כשסיים את העונה שעברה, אך הוא העדיף להמשיך עונה נוספת, ולעבור למכללה גדולה כדי לסיים את קריירת המכללות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully