וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט חגגה מול אורלנדו, 4 נקודות ו-6 ריבאונדים לכספי

הווריירס ממשיכים לטייל, גם ללא קרי: הרכז נעדר בשל פציעה, דוראנט (21 ו-8 ריבאונדים) חיפה עליו והוביל עוד בריחה ברבע השלישי בדרך ל-100:110 נינוח. הישראלי קיבל 19 דקות והוסיף שני אסיסטים

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, מול אוון פורנייה, אורלנדו מג'יק. AP
שומרים כוחות לרבע השלישי. דוראנט מול פורנייה/AP

עומרי כספי קיבל 19 דקות, במהלכן קלע 4 נקודות (2 מ-4 מהשדה, 0 מ-1 מהעונשין), הוריד 6 ריבאונדים, חילק שני אסיסטים וגם איבד פעמיים

המספר הנוסף: זהו המשחק השמיני העונה בו כספי לא זרק ולו שלשה אחת, התחום בו נחשב בשנים עברו למצטיין.

עסקים כרגיל בגולדן סטייט, גם בלי סטף קרי. למרות שחסרה את כוכבה הגדול בשל פציעה קלה, אלופת ה-NBA גברה הלילה (בין שני לשלישי) 100:110 על אורלנדו באורקל ארינה, השלימה ניצחון שביעי ברציפות, סיימה את רצף משחקי הבית שלה בהצלחה וכעת תתחיל להתכונן לאתגר המשמעותי הבא: משחק בחוץ מול בוסטון בלילה שבין חמישי לשישי.

עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס, מול שלווין מאק, אורלנדו מג'יק. AP
מקבל קרדיט נרחב. כספי שומר על שלווין מאק/AP

כמנהגם העונה, גם הפעם הווריירס חיכו לרבע השלישי כדי לסגור עניינים. הרבע הראשון הסתיים ביתרון שתיים למג'יק המפתיעים, המשחק השקול נמשך גם ברבע השני ושתי הקבוצות ירדו להפסקה בשוויון. בין לבין, עומרי כספי שמקבל קרדיט נרחב יחסית מסטיב קר לאחרונה, הספיק לרשום כמה פעולות חיוביות וגם להיות קורבן לחסימה אימתנית של ביסמאק ביומבו.

בכל מקרה, זה לא שינה יותר מדי לווריירס, ששוב פתחו מבערים מיד עם פתיחת המחצית השנייה, סיימו את הרבע השלישי ביתרון 13, ולא נתנו למג'יק לחזור עד הסיום. קווין דוראנט שוב סיפק משחק מגוון להפליא עם 21 נקודות, 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, דריימונד גרין המשיך את כושרו ההתקפי המצוים עם 20 נקודות ו-5 אסיסטים, ושון ליבינגסטון נכנס היטב לנעליים של סטף קרי בתור הרכז הפותח, וסיים עם 16 ו-6 אסיסטים. את המג'יק הוביל ניקולה ווצ'ביץ' עם 20, בעוד ארון גורדון שלוהט בתקופה האחרונה נעצר על 10 (2 מ-7 מהשלוש) ו-10 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully