וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק בליגה הלאומית נדחה לאחר שקבוצה לא מצאה אולם לארח אותו

13.11.2017 / 16:00

הפועל מגדל העמק לא יכולה לארח באולמה הביתי שכן משרד התמ"ת לא מאשר אותו, ובמועדון לא מצאו אולם חלופי לקראת המשחק נגד רמת גן/גבעתיים. במנהלת הליגה כועסים: "רואים את אי קיום המשחק בחומרה"

כדור כדורסל. ברני ארדוב
מגדל העמק צפויה לעמוד לדין/ברני ארדוב

מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל הודיעה היום (שלישי) כי המשחק בין הפועל מגדל העמק להפועל רמת גן/גבעתיים שהיה אמור להיערך מחר באולם במגדל העמק נדחה למועד לא ידוע. הסיבה לדחיית המשחק היא העובדה שמגדל העמק לא מצאה אולם חלופי לאירוח ההתמודדות, וזאת לאחר שמשרד התמ"ת לא מאשר את אולמה הביתי.

הקבוצה צפויה לעמוד לדין משמעתי בעקבות האירוע, כשהמשחק יידחה לפחות בכמה שבועות שכן שחקנה הזר של הפועל רמת גן/גבעתיים, רוברט גלן, ימריא בתחילת השבוע הבא לרפובליקה הדומיניקנית על מנת לייצג את מדינתו במשחקי מוקדמות אליפות העולם. "האולם במגדל העמק לא עבר ביקורת של התמ"ת ואינו מאושר", אמר יו"ר מנהלת הליגה הלאומית עוגן יחננוב בתגובה רשמית, "על פי התקנון, מגדל העמק תוזמן לועדת משמעת אשר תחליט בנושא. מנהלת הליגה רואה את אי קיום המשחק בחומרה ותפעל בכל כוחה למען קיום המשחקים כסדרם בצורה תקינה ומקצועית".

אגב, מגדל העמק קיימה כבר משחק ביתי אחד העונה בליגה, נגד אליצור יבנה לפני פחות משבועיים, אך אירחה אותו בעפולה, כשאת משחק גביע המדינה שלה נגד מכבי הוד השרון אירחה בגן נר. מגדל העמק היא לא הקבוצה היחידה בליגת המשנה שנאלצת לנדוד מחוץ לביתה כשגם מכבי קרית גת לא יכולה לארח נכון לעכשיו באולמה הביתי, ומארחת את משחקיה באולם באשקלון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully