וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל לאורי: "בוסטון הכי טובה בליגה כרגע, היא משחקת מדהים"

הסלטיקס חגגו בפעם ה-12 ברציפות, הפעם על חשבון טורונטו, ומי שקיבל את רוב המחמאות היה אל הורפורד "הצעיר": "אם ימשיך ככה, נהיה חזקים מאוד". דונובן מרוצה מההגנה של OKC

שחקן בוסטון סלטיקס אל הורפורד. AP
כמו הורפורד הצעיר/AP

הפעם האחרונה שבוסטון הפסידה הייתה ב-18 באוקטובר, למילווקי, לילה אחרי שגורדון הייוורד שבר את הרגל וגמר את העונה בקליבלנד. מאז הסלטיקס שיחקו עם שש חמישיות שונות, שיתפו שישה רוקיז, איבדו עוד כוכב, והלילה (בין ראשון לשני) הם רשמו ניצחון 12 ברציפות (94:95 על טורונטו) כשהם מסתדרים ללא קיירי אירווינג, שהושבת אחרי המרפק שחטף לפניו.

מי שלקח פיקוד על הלהקה הצעירה הוא אל הורפורד, כבר בן 31, שקיבל מחמאות מחבריו הצעירים. ג'יילן בראון בן ה-21 אמר ש"בהחלט נראה כאילו הורפורד הצעיר נמצא פה, למען האמת. הוא משחק ברמה מאוד גבוהה. אם הוא ימשיך ככה, אנחנו נהיה חזקים מאוד". הורפורד קלע 21 נקודות ב-8 מ-9 מהשדה, והוא ובראון היו חתומים על שני מהלכים הגנתיים מכריעים על דמאר דרוזן בדקה האחרונה.

הורפורד צחק מהמחמאות מחברו, שהיה נער מתבגר בזמן שהוא שיחק ב-2010 ו-2011 באולסטאר. "אני באמת לא בטוח שאל הורפורד הצעיר שיחק בצורה הזאת", אמר הורפורד, "כבר שנים אני עובד על הסגנון שלי, ומנסה לשחק בצורה החדשה, זה הכיוון אליו ה-NBA הולך, כך שלקח לי כמה שנים להתרגל לזה. אז הורפורד הצעיר יודע לקלוע שלשות".

עוד בנושא:

ניצחון 12 רצוף לבוסטון, ניצחונות גם לת'אנדר ולרוקטס
צרות ביוטה: רודי גובר נפצע בברכו, ייעדר 4-6 שבועות

גורדון הייוורד סופר

כעת בוסטון מחכה למשחק מול ברוקלין, ולאחריו היא תקווה להגיע עם רצף של 13 ניצחונות לדבר האמיתי, לאתגר הגדול מכולם - מפגש מול גולדן סטייט. האם אירווינג ישותף? הגארד עשוי לשחק עם מסיכה על הפנים, כשהפעם האחרונה שבה שיחק עם כזו מסיכה הייתה בדצמבר 2012, והעמיד מה שהיה אז שיא קריירה עבורו, 41 נקודות במדי קליבלנד מול ניו יורק.

בוסטון עצרה את היריבה על פחות מ-100 נקודות בפעם ה-11 ב-12 משחקיה האחרונים, ובמהלך הרצף היריבות קולעות מול הסלטיקס 92.2 נקודות בלבד. הרצף הוא השלישי הכי ארוך של המועדון ב-30 השנים האחרונות. קייל לאורי מטורונטו החמיא ליריבה ואמר: "בוסטון היא הקבוצה הכי טובה בליגה כרגע, הם משחקים מדהים. כל אחד תורם את החלק שלו".

עוד באותו נושא

ניצחון 12 רצוף לבוסטון, ניצחונות גם לת'אנדר ולרוקטס

לכתבה המלאה
שחקן טורונטו ראפטורס קייל לאורי. AP
נותן כבוד. לאורי/AP

* גם ללא כרמלו אנתוני וסטיבן אדמס, הצליחה אוקלהומה סיטי להשיג ניצחון שני רצוף אחרי ארבעת הפסידה הרצופים - הפעם 99:112 על דאלאס החלשה, בזכות 37 נקודות של פול ג'ורג' ו-27 של ראסל ווסטברוק. "הגנתית, זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו, מתחילתו עד סופו", אמר המאמן בילי דונובן. "הגנתית זה היה משחק שלם. התקפית, איבדנו יותר מדי במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה השתפרנו בהרבה".

* פתיחת העונה הנפלאה של דטרויט נמשכה עם 103:112 על מיאמי. הפיסטונס עומדים כעת על 3:10 - פתיחת העונה הטובה ביותר שלהם מאז 2005/6. "מצאנו את עצמנו בפיגור במחצית השנייה והמשכנו להילחם. אני גאה מאוד בשחקנים", אמר המאמן סטן ואן גנדי. הגיבור המפתיע היה הרוקי לוק קנארד, שעלה מהספסל בדרך ל-14 נקודות. "נהדר לראות את קור הרוח והצורה בה הוא משחק, כרוקי, אני גאה בו", אמר עליו טוביאס האריס.

* ג'יימס הארדן חילק שיא עונתי של 15 אסיסטים ב-95:118 של יוסטון על אינדיאנה. "זה היה ניצחון של מקצוענים", אמר המאמן מייק ד'אנטוני. "השחקנים באו וטיפלו בעניינים שלהם מהפתיחה. שיחקנו טוב, אנחנו ממשיכים לשחק טוב וצריך להמשיך ככה".

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. רויטרס
שיא עונתי באסיסטים. הארדן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully