וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה: "כל עוד דשאן יאמן את הנבחרת, אין סיכוי שאחזור"

חלוץ ריאל מדריד הודה שכל עוד המאמן הנוכחי (שהאריך את חוזהו עד 2020) יישאר על הקווים, הוא עצמו יישאר בבית: "הוא פגע בי". על רונאלדו: "יותר אנוכי ממני, כיף לשחק איתו"

AP

בשבוע שעבר הודיעה התאחדות הכדורגל הצרפתית על הארכת חוזהו של דידייה דשאן. מבחינת קארים בנזמה המשמעות ברורה: הוא לא ישחק במדי הטריקולור בשלוש השנים הקרובות. "כל עוד דשאן יאמן את הנבחרת, אין סיכוי שאחזור אליה", הודה חלוץ ריאל מדריד בראיון שהעניק הערב (ראשון) לטלוויזיה הצרפתית. "כמובן שאני רוצה לחזור, אני אוהב את הנבחרת והמדינה ורוצה לזכות במשהו. כרגע אין שיחות איתו. לא קיבלתי הסברים לפני היורו, הוא הפנה אלי את הגב וזה כאב".

על שיתוף הפעולה עם כריסטיאנו רונאלדו בבלאנקוס אמר בנזמה: "אני מבקיע בריאל, אבל כשמישהו לידך מבקיע 50 שערים בעונה, אי אפשר לעשות הרבה. זה שונה מאיך ששיחקתי בליון. אני פשוט אוהב לשחק כדורגל ולזכות בתארים, אני נהנה. אני ורונאלדו מסתדרים היטב. אני מאוד אוהב לשחק איתו. הוא משחק בנגיעה אחת. הוא יותר אנוכי ממני, אבל זה נורמלי. זה לא מטריד אותי. הוא טוב לקבוצה".

"לא דמיינתי שאישאר בריאל תשע שנים", הודה החלוץ. "הדבר הכי קשה כאן הוא הלחץ. הדיבורים עלי? זה רק כדי למכור עיתונים. כבר התרגלתי. אני מתרכז בכדורגל. כבר למדתי להישאר רגוע".

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן מחבק את קארים בנזמה. רויטרס
דשאן ובנזמה בימים יפים יותר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully