וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארצות הברית זכתה בגביע הפדרציה לראשונה אחרי 17 שנה

קוקו ונדוויי ושלבי רוג'רס גברו 3:6, 6:7 (3) על סאנסוביץ' וסבאלנקה במשחק הזוגות המכריע והשלימו 2:3 על בלארוס בגמר. זהו התואר ה-18 בהיסטוריה של האמריקאיות, יותר מכל נבחרת

נבחרת פדרציה ארצות הברית חוגגת. רויטרס
חגיגה אמריקאית/רויטרס

ארצות הברית זכתה הערב (ראשון) בגביע הפדרציה בפעם ה-18 בהיסטוריה (יותר מכל נבחרת אחרת, צ'כיה היא השנייה עם 10 זכיות) ולראשונה מאז שנת 2000. המפגש של האמריקאיות מול בלארוס במינסק הגיע עד למשחק זוגות מכריע, אחרי שני ניצחונות לכל נבחרת במשחקי היחידות, ובו ניצחו קוקו ונדוויי ושלבי רוג'רס 3:6, 6:7 (3) את אלכסנדרה סאסנוביץ' וארינה סבאלנקה - והשלימו 2:3 בגמר.

האמריקאיות כבר התכוננו לזכייה אחרי שוונדוויי ניצחה את סבאלנקה בפתיחת יום המשחקים השני, אך סלואן סטיבנס שוב אכזבה (הפסידה גם ביום הראשון) ונכנעה מול סאסנוביץ' - בדרך ל-2:2 במפגש. זה היה ההפסד השישי ברציפות של סטיבנס, מאז ניצחה בגמר אליפות ארצות הברית.

המערכה הראשונה במשחק הזוגות הלכה בקלות לעבר ארצות הברית, ששברה פעמיים וניצחה תוך 34 דקות - תוך שהיא מנצלת אולי את העובדה שסאנסוביץ' הייתה עייפה לאחר המשחק המותח מול סטיבנס קודם לכן. הבלארוסיות הרימו את רף האינטנסיביות במערכה השנייה, בניסיון להציל את המשחק. הן השיגו שתי שבירות ועלו ל-2:5, אך שמטו את היתרון והמשחק הלך להכרעה בשוער שוויון. האמריקאיות אמנם הפסידו 23:13 בווינרים, אך גם ביצעו הרבה פחות שגיאות בלתי מחויבות (40 מול 27) וחגגו בענק בסיום.

שחקניות נבחרת ארצות הברית פדרציה קוקו ונדוויי, שלבי רוג'רס. רויטרס
ונדוויי ורוג'רס מאושרות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully