וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי רינר ממשיך לעשות היסטוריה: "אני עדיין הבוס של הקטגוריה שלי"

עם ניצחון 144 ברציפות ושבע שנים ללא הפסד, הג'ודוקא הצרפתי הוכתר בפעם העשירית בקריירה כאלוף העולם: "תואר עשירי זה דסימה, זה כמו ריאל מדריד ורפאל נדאל. אבל כלום עוד לא נגמר"

טדי רינר ג'ודוקא צרפתי. AP
בלי להתאמן. רינר/AP

טדי רינר רשם אתמול (שבת) עוד פרק בקריירה המופלאה שלו, כשזכה במדליית הזהב באליפות העולם בג'ודו במשקל פתוח. עבור רינר הצרפתי זה תואר אלוף עולם עשירי בקריירה. הג'ודוקא, אחד הספורטאים הפופולריים במדינתו, יליד גוואדלופ בן ה-28, השלים ניצחון 144 ברציפות (!), כשגבר בגמר על הבלגי טומא ניקיפורוב.

"מבחינתי התואר העשירי זה המון אמוציות, המון גאווה, כי אני יודע כמה עבדתי בשביל זה", אמר רינר, שלא התחרה מאז מדליית הזהב ב-2016, וחזר לאימונים רק לפני חודשיים והעלה ספקות בנוגע ליכולתו, "לפעמים אנשים מטילים בי ספק כי אני לוקח חופשות ארוכות, אבל היום היה חשוב להראות שאני עדיין יודע איך להילחם. וגם כשמגיע מישהו מתחת ל-100 ק"ג, אני עדיין הבוס של קטגוריית המשקל הזאת. זו ההוכחה שכלום עוד לא נגמר, זה ממחיש את כל הקריירה שלי".

רינר, השוקל 142 ק"ג, לא הותיר שום סיכוי ליריבו, שבדרך כל מתמודד במשחקל של פחות מ-100 ק"ג. רק לפני חודשיים רינר זכה במדליית זהב תשיעית בקריירה באליפות העולם בג'ודו בבודפשט, ולמעשה כבר ב-2015 הפך לג'ודוקא המצליח בכל הזמנים עם שמונה תארים. "מבחינתי תואר עשירי זה דסימה, זה נהדר להחזיק במספר דו ספרתי", אמר רינר, "דסימה (עשירי בספרדית) זה מבחינתי רפאל נדאל ברולאן גארוס, או ריאל מדריד באירופה, אלה השמות שעולים בראש כשמדברים איתי על עשרה תארים".

בנוסף לעשרת התארים שלו באליפויות עולם, רינר זכה במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בלונדון ובריו (ובארד בבייג'ינג 2008). הוא לא הפסיד מאז ספטמבר 2010, וכעת הוא מכוון לזכות במדליית זהב אולימפית נוספת בטוקיו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully