וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: נבחרת ישראל הפסידה 90:87 לבריטניה במוקדמות היורובאסקט

הנבחרת כבר הייתה על סף ניצחון, כששלשה דרמטית של הבריטיות שלחה את המשחק להארכה, שם נכנעו הישראליות. קטיה לוויצקי בלטה (23 נקודות), המאמן עדן ענבר: "אכזבה גדולה, חבל. המשחק היה בידיים שלנו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פספוס. קלארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הנשים של ישראל פתחה הערב (שבת) בצורה מאכזבת את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2019, כשהפסידה 90:87 לבריטניה במנצ'סטר. ישראל כבר הייתה על סף ניצחון, כששירן צעירי קלעה שלשה 10 שניות לסיום שקבעה 74:77, אבל שלשה נפלאה של שנטל הנדי הבריטית קבעה שוויון 77:77 כשנותרו 4 שניות לסיום, והמשחק הלך להארכה.

בתוספת הזמן שלשה של דניאל דיאמנט קבעה 85:86 לישראליות כשנותרה 1:45 דקה לסיום, אבל שם נתקעה הנבחרת, והבריטית קלעו חמש נקודות רצופות כדי לסגור את המשחק. קטיה לוויצקי קלעה 23 נקודות ב-11 מ-16 מהשדה, אשלי קלארק קלעה 19 (6 אסיסטים, 4 חטיפות), דיאמנט קלעה 17 עם 3 מ-3 מעבר לקשת. הבריטיות סיימו עם יתרון 29:41 בכדורים חוזרים.

הנבחרת הנוכחית לא כוללת את הכוכבת הגדולה שי דורון, שעשויה לחזור בחלון הנבחרת הבא. ישראל משחקת בבית אחד עם בריטניה, יוון ופורטוגל, כשמנצחת הבית, ושש הסגניות הטובות ביותר מתוך שמונת הבתים תצטרפנה ללטביה וסרביה ביורובאסקט בקיץ בעוד שנתיים.

המאמן עדן ענבר אמר בסיום ההפסד: "אכזבה גדולה, חבל. המשחק היה בידיים שלנו. עשינו טעויות שלא מתאימות למעמדים הללו בדקה האחרונה. אני גאה בבנות על המאמץ, הפנים קדימה. באנו לפה כדי לנצח, ידענו שאנחנו משחקים מול קבוצה טובה, עשינו מה שצריך אבל בסוף בעטנו בדלי בגלל כמה החלטות פחות טובות, זה חלק מהספורט".

שירן צעירי: "היינו צריכות לנצח אבל זה לא עוזר לנו עכשיו. המשחק הזה מאחורינו, יש לנו משחק מול פורטוגל בבית ושום דבר לא נגמר. הכל פתוח והכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully