וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הסנטר האמריקאי אחמד ניבינס חתם עד לסיום העונה

11.11.2017 / 16:59

האדומים אישרו את הפרסום בוואלה! ספורט. ניבניס (30, 2.06), שהיה בין הגבוהים המובילים במכללות בעבר, ואחד משחקני הפנים הדומיננטיים בצרפת, מצטרף לאדומים על רקע הפציעה של הווארד. פרנקו: "יעזור לייצב את השורות"

one

הפועל תל אביב החתימה היום (שבת) את הסנטר האמריקאי אחמד ניבינס, כך נודע לוואלה! ספורט. ניבינס צפוי לנחות בישראל במהלך הימים הקרובים, אך לא אמור להיות בסגל של דני פרנקו לקראת המשחק נגד גלבוע/גליל מחר, ומשחק הבכורה שלו אמור להיות הרדיוס נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. הוא מגיע לקבוצה כמחליף זמני של מאט האוורד שעבר השבוע ניתוח, ולצידו של ג'ף אלן, כשבשלב מאוחר יותר יוחלט מי מבין השלושה יישאר ומי יהיה זה שישלם את המחיר ויעזוב.

"אני שמח על ההצטרפות של ניבינס", אמר פרנקו בהודעה הרשמית של המועדון. "זו תקופה ארוכה שבה הסגל שלנו חסר עומק בצבע. ההצטרפות שלו תעזור לנו לייצב את השורות, ותאפשר לשחקנים להתמקד ולתרום בתפקידם הטבעי. בדרך כלל לשחקן גבוה לוקח זמן להשתלב בקבוצה תוך כדי העונה, אבל האופי, הנחישות והקבוצתיות שניבינס יודע להביא לקבוצה יקצרו את התהליך עבורו".

ניבינס (30, 2.06) היה בכלל שחקן בייסבול מוכשר בתיכונים לפני שעבר לכדורסל והוביל את התיכון שלו בניו ג'רזי לאליפות ב-2004. הוא למד באוניברסיטת סיינט ג'וזף ובשנתו האחרונה היה אחד הגבוהים המובילים בארצות הברית כולה עם 19.2 נקודות ו-11.8 ריבאונדים, כשרק שלושה שחקנים מקדימים אותו בריבאונדים במכללות - ג'ון בריאנט, בלייק גריפין וקנת' פאריד. הוא נבחר לשחקן השנה באזור האטלנטיק 10.

ההצטיינות שלו הובילה את דאלאס לבחור בו במקום ה-56 בדראפט 2009, אך הוא מעולם לא שיחק בליגה הטובה בעולם. התחנה הראשונה שלו באירופה הייתה מנרסה הספרית, משם עבר למונס הבלגית במהלך עונת 2011/12. בקיץ 2012 הגיע לליגה שהפכה לבית שלו, הליגה הצרפתית, כשחתם בפויטייר מהליגה הראשונה. ההצלחה שלו בקבוצה הצנועה הובילה את פו אורטז להחתימו, ואחרי עונה של 14.4 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק עבר לווילרבאן הגדולה ובה רשם בעונה הראשונה מבין שניים בקבוצה 15.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים. את העונה שעברה פתח באורלאן, שלבסוף ירדה ליגה בצרפת, והיה בתפקיד משני, כשהוא משוחרר במהלך העונה אחרי שאכזב עם 4.2 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק.

אחמד ניבניס. AP
ברוך הבא. ניבניס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully