וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: נבחרת הנשים פותחת את מוקדמות היורובאסקט במנצ'סטר

10.11.2017 / 19:48

הנבחרת של עדן ענבר, עם לא פחות משלוש שחקניות בהופעת בכורה, וללא שי דורון, תתארח בבריטניה (21:30). הרכזת נעמה שפיר: "משחק סופר חשוב עבורנו, נבחרת שאנחנו צריכים לדעת להתמודד איתה"

עדן ענבר מאמן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
קמפיין חדש. עדן ענבר/לירון מולדובן

אחרי שהקמפיין הקודם נגמר בצורה שוברת לב, נבחרת הנשים של ישראל תנסה לפתוח מחר (שבת) ברגל ימין את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2019, כשתתארח במנצ'סטר אצל נבחרת בריטניה (21:30, שידור באתר איגוד הכדורסל). השחקניות של עדן ענבר הגיעו ביום חמישי למנצ'סטר הקרה, וערכו אימונים במתקן האימונים שהוסב לצורך המשחק לאולם מאולתר, כשהיציעים הותקנו בו רק היום. המשחק לא משודר בבריטניה, ולכן לא ישודר בטלוויזיה בישראל.

הנבחרת הנוכחית לא כוללת את הכוכבת הגדולה שי דורון, שעשויה לחזור בחלון הנבחרת הבא, אך כולל קו קדמי איכותי, ושלוש שחקניות בהופעות בכורה - נוף קדם, יערה יצחקי ועדן רוטברג, "אנחנו לא מתעסקים בעבר ומודעים למה שחסר. אנחנו מאוד שמחים עם מה שיש לנו. דניאל דיאמנט זו תוספת משמעותית, שנותנת לנו רוטציה, עומק ואפשרות לשחק בהרכב גבוה שזה חשוב לנו. אני שמח עם הדרך שהגארדיות הצעירות משתלבות ואני חושב שהן יוכיחו את עצמן מחר. ברור שזה גם עניין של ניסיון והתמודדות עם לחץ וקשה לדעת איך הן יתמודדו עם זה בפעם הראשונה בנבחרת בוגרת, אבל זה שילוב של 4 שחקניות עתודה ושש עד גיל 21 וזה דבר חיובי בראייה עתידית ולדעתי גם חיובי למחר".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל בכדורסל נשים: דניאל דיאמנט תשחק על תקן ישראלית
נתי כהן ידריך את נבחרת הנוער, נדב זילברשטיין את נבחרת הקדטים
עודד קטש: "מקווה שכל מי שנבחרת ישראל יקרה לו יתרום לה"

נעמה שפיר מכבי אשדוד. לירון מולדובן
"ביחד ננצח". נעמה שפיר/לירון מולדובן

בשל העובדה ששתי שחקניות בנבחרת שומרות שבת, נערך האימון המסכם לא בשעות הערב, אחת מהן היא הרכזת המובילה נעמה שפיר: "זו בהחלט נבחרת שונה, אבל לא נופלת לדעתי מההרכב הקודם שלנו. כל אחת צריכה לתרום יותר ואחרת. שחקניות חדשות או כאלו שלא לקחו חלק משמעותי יצטרכו לתת יותר וגם אני צריכה לתת יותר. ביחד ננצח". על היריבה הוסיפה שפיר: "קבוצה טובה מאוד עם לא מעט שחקניות מנוסות. אנחנו מתרכזות בעצמנו ועשינו הכנה טובה. זה משחק סופר חשוב עבורנו להתחיל טוב את השלב הזה ואחרי הקמפיין הקודם אנחנו יודעים שלא כל ניצחון קובע אלא כל סל חשוב ואנגליה זו נבחרת שאנחנו צריכים לדעת להתמודד איתה".

ישראל משחקת בבית אחד עם בריטניה, יוון ופורטוגל, כשמנצחת הבית, ושש הסגניות הטובות ביותר מתוך שמונת הבתים תצטרפנה ללטביה וסרביה ביורובאסקט בקיץ בעוד שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully