וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדווין קארדונה עלול להחמיץ את המונדיאל בשל מחווה גזענית

שחקן נבחרת קולומביה ביצע תנועת "עיניים מלוכסנות" כלפי שחקני נבחרת דרום קוריאה וצפוי לספוג עונש מפיפ"א. בקולומביה מתעקשים: "מחווה 'משעשעת', הוא לא התכוון להעליב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה יעלה לו ביוקר? קארדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת דרום קוריאה גברה היום (שישי) 1:2 על נבחרת קולומביה במשחק הכנה, אך את מירב הכותרות תפס דווקא אדווין קארדונה, קשר נבחרת קולומביה ובוקה ג'וניורס, שעלול לספוג השעיה בשל המחווה שביצע במהלך המשחק. בדקה ה-62 החלה תגרה בין שחקני שתי הנבחרות אשר בסיומה קלטו מצלמות הטלויזיה את קארדונה מבצע תנועת "עיניים מלוכסנות" אל עבר שחקני היריבה.

מאמן נבחרת קולומביה, חוסה פקרמן, הגיב ואמר: "לא ראיתי את המחווה ולכן איני יכול להגיב עליה. המשחק הפך פיזי, דברים כאלה יכולים לקרות". בתקשורת בדרום קוריאה היו המומים ומיהרו לקרוא לקארדונה גזען. בקולומביה החליטו להביט על המקרה בצורה מבדחת וקראו למחווה "משעשעת", וכמו כן טענו שהקשר בן ה-24 לא התכוון להעליב את המקומיים. יחד עם זאת, עיתונאים קולומביאנים הודו: "אם היו קוראים לנו 'נרקוס' או צוחקים על השחקנים השחורים שלנו, היינו נעלבים".

ומה הלאה? בתקשורת הזרה מדווחים שפיפ"א לבטח תתערב ותעניש את קארדונה בצורה כלשהי, אך האם הקשר הקולומביאני יחמיץ את המונדיאל הקרוב? הקוריאנים צפוים לבקש מפיפ"א עונש כבד והשעייה ארוכה כדי שמקרים נוספים ימנעו בעתיד. על פי חוקי פיפ"א הנוכחיים, אגב, שחקן הנתפס על גזענות צפוי לספוג השעייה של 5 משחקים לפחות.

עוד בנושא:

משחק הכנה למונדיאל: ברזיל ניצחה 1:3 את יפן
גאון עמוק: עשרת רגעי הגאונות של אנדראה פירלו, לכבוד הפרישה
מגן נבחרת רוסיה במסר לארגנטינה ומסי: "לא ארחם על איש, אשחק חזק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully