וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזהות החדשה של מכבי תל אביב: "אפשר לנצח ככה כל קבוצה"

10.11.2017 / 7:13

הצהובים מעמידים ממוצעי ריבאונדים היסטוריים, ספאחיה וההנהלה מברכים ("כולם עובדים קשה"), רול מתרגש ("כשאנחנו שומרים ושולטים בריבאונד, נקשה על כולן"), קול מרגיע ("זו לא הצהרת כוונות")

צילום ועריכה: קובי אליהו

שמחה גדולה במכבי תל אביב בעקבות הניצחון המרשים אמש (חמישי) על ריאל מדריד, 83:90, ביד אליהו. הצהובים גברו על היריבה המושבעת לראשונה זה שלוש שנים, בעיקר בזכות שליטה מוחלטת בריבאונד, עם 22 כדורים חוזרים בהתקפה - שיא מועדון ביורוליג. "אף אחד לא לוקח כאן ניצחונות כמובנים מאליהם, השחקנים עובדים ונלחמים ומראים נכונות. אם ימשיכו ככה, השמיים הם הגבול", אמר אמש גורם בקבוצה. "ברור שניקח את העונה הזו לאט והמטרה היא לחשוב תמיד על המשחק הבא. לא נרוץ קדימה, אבל אפשר להגיד שהקבוצה השנה היא ההפך מהעונה שעברה".

בפרמטר אחד מוחלט מכבי אכן שונה באופן מהותי מעונות קודמות: היא שולטת בריבאונד כפי שאף קבוצה של מכבי תל אביב לא שלטה ביורוליג במתכונתו הנוכחית. מתחילת העונה היא מעמידה ממוצע של 41.8 ריבאונדים למשחק, הכי הרבה שלה מאז היא משתתפת ביורוליג. המספר הזה מספיק לה גם כדי להיות מדורגת במקום הראשון ביורוליג בעונה הנוכחית, בפער עצום (אנדולו אפס במקום השני עם 36.8 ריבאונדים למשחק).

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד 83:90, דשון תומאס וטיוס להטו
ספאחיה: "המשחק הכי טוב שלנו העונה", תומאס: "עמדנו במבחן"
גם פיאניג'אני יילך הביתה? מילאנו הובסה ב-32 הפרש מול ז'לגיריס

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס, שחקן ריאל מדריד פביאן קוזייר. קובי אליהו
מוביל את היורוליג בריבאונדים. טיוס/קובי אליהו

חדר ההלבשה נראה שמח ומבודח, כשאנשי ההנהלה נשארו בסמוך אליו למשך דקות ארוכות. המאמן נבן ספאחיה החמיא לשחקנים ואמר: "אם נציג הגנה וקבוצתית לאורך כל ה-40 דקות מדי משחק, נוכל לנצח כל קבוצה". גם ההנהלה נכנסה לברך את השחקנים.

נוריס קול, שסיים עם 10 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, סיכם: "תמיד מרגיש טוב לנצח, לא משנה מול מי אנחנו מתמודדים. הקהל הגיע ותמך בנו. שיחקנו יחד, הוצאנו לפועל את תכנית המשחק ושיחקנו למשך ארבעים דקות, וזה גדול עבורנו. זה היה ניצחון טוב, אבל זו לא יכולה להיות הצהרת כוונות. אנחנו מתרכזים כבר במשחק הבא. נהנה מהמשחק הזה ואז נתכונן כבר למשחק הבא".

קול הוסיף ש"הקבוצה חדשה לגמרי, אבל היא הולכת ומשתפרת. אנחנו משחקים טוב בשני צדי המגרש, לוקחים ריבאונדים. זה חשוב אם אנחנו רוצים להיות טובים כפי שהבטחנו לעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב אלכס טיוס, איתי שגב חוגגים. קובי אליהו
מגלים את עצמם מחדש. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

פייר ג'קסון, שקלע 13, הוריד 5 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים, הוסיף: "היה משחק הגנתי טוב שלנו. התוכנית הייתה להיראות בדיוק ככה. ההגנה היא המפתח שלנו העונה, כי התקפית יש לנו הרבה כישרון".

מייקל רול, שהיה מהמצטיינים בקבוצה עם 16 נקודות, סיכם: "זה מאמץ קבוצתי. הריבאונד היה חשוב, ואם נוכל לשמור ככה במשך 40 דקות, לכל קבוצה יהיה קשה מולנו. אנחנו עובדים קשה וכל עוד נשתפר ככה, אז אפשר לראות את זה, אם נשפר גם את הטעויות הקטנות זה יהיה טוב".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקני מכבי תל אביב מייקל רול, איתי שגב חוגגים. קובי אליהו
שוב הצטיין. רול מקבל אהבה מהספסל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully