וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "המשחק הכי טוב שלנו העונה", תומאס: "עמדנו במבחן"

9.11.2017 / 23:20

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה אחרי הניצחן המרשים על ריאל: "השקענו המון מאמצים". דשון תומאס: "משחק את הכדורסל הטוב בקריירה". פאבלו לאסו החמיא: "מכבי שיחקה עם הרבה אנרגיות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הרבה זמן חיכו במכבי תל אביב למשחק כזה, הרבה תלאות ואכזבות עברו בהנהלת ויציעי הקבוצה עד שהערב (חמישי) השיגו הצהובים ניצחון שמזכיר את ימיהם הגדולים - 83:90 ענק על ריאל מדריד. דווקא אחרי רבע ראשון בגנתי חלש, השחקנים של נבן שפאחיה הציגו אנרגיות גבוהות והרבה מאוד רצון שעזר להם להשיג את היתרון במחצית השנייה וגם כאשר לוקה דונצ'יץ' (שהיה חלש במרבית הדקות אך סיי כקלע המוביל של ריאל) נכנס לעניינים הצליחה מכבי תל אביב, באופן מרשים למדי, לשמור על יתרון מינימלי עד לניצחון בסיום. דשון תומאס ומייקל רול בלטו, אלכס טיוס הוכיח שיש על מי לסמוך מתחת לסלים.

עוד בנושא

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את ריאל מדריד 83:90
יורוליג: צסק"א מוסקבה הביסה את ולנסיה 67:94
הפועל ירושלים הודיעה: פוטיס קציקאריס פוטר, מודי מאור מונה

שחקני מכבי תל אביב אלכס טיוס, איתי שגב חוגגים. קובי אליהו
הצהובים חוגגים ניצחון מרשים מאוד/קובי אליהו

ספאחיה אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים והאוהדים על ערב מדהים. ידענו שנשחק מול אחת הטובות באירופה, אולי הטובה ביותר - אני חושב ששיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה. השקענו המון מאמצים ורואים את זה במצבת הריבאונדים. בתחילת המשחק הם קלעו כמה שלשות והובילו, אבל הצלחנו לחזור. מצאנו את הדרך לנצח. שיחקנו טוב למעט בהתחלה".

דשון תומאס, שהוביל את הקלעים עם 21 נקודות: "אני משחק את הכדורסל הכי טוב בקריירה שלי כרגע. אני מרוכז מאוד והחברים שלי עוזרים לקבל את הכדור בעמדות טובות. אנסה להמשיך ככה, זה לא יהיה קל ועוד יהיו עליות וירידות. עבדנו מאוד קשה לפני המשחק הזה, אנחנו יודעים מי אנחנו, עמדנו במבחן. יכולים להתמודד מול כל קבוצה".

גם מאמן הבלאנקוס, פאבלו לאסו, החמיא לצהובים בסיום: "ברכות למכבי, הם שיחקו עם הרבה אנרגיות ועשו שתי ריצות טובות שעזרו להם לנצח. אם אתה לא קולע ומאפשר כל כך הרבה ריבאונדים בהתקפה קשה מאוד לנצח. נלחמנו כל המשחק אבל בסופו של דבר מכבי הייתה טובה יותר והגיע לה לנצח".

(סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully