וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: הולנד ניצחה 0:1 בסקוטלנד, 90 דקות לקורהוט בהפסד הונגריה

שער בודד של ממפיס דפאיי סידר לאורנג' ניצחון דחוק באברדין, מגן באר שבע פתח והיה שותף ל-2:1 המביך של ההונגרים מול לוקסמבורג החלשה. רומניה גברה 0:2, איראן ניצחה 1:2 את פנמה

מספר משחקי ידידות נערכו היום (חמישי) כשבמוקד נבחרת הולנד המאוכזבת ניצחה 0:1 בסקוטלנד בעוד שלוקסמבורג הנמושה הפתיעה עם 1:2 על הונגריה, בשורותיה מיחאי קורהוט שיחק 90 דקות. מוקדם יותר, רומניה גברה 0:2 על טורקיה ואיראן ניצחה 1:2 את פנמה במשחק בין שתי נבחרות שהבטיחו את מקומן במונדיאל הקרוב ברוסיה.

שחקני הולנד חוגגים עם ממפיס דפאי. רויטרס
שער בודד שלו הספיק. ממפיס דפאיי/רויטרס

סקוטלנד - הולנד 1:0

אחרי עוד קמפיין מאכזב שבסיומו היא לא הצליחה להעפיל למונדיאל, הולנד "התנחמה" עם ניצחון לא מרשים במיוחד באברדין על הסקוטים החביבים. אריאן רובן כוכב האורנג' לא שיחק, אבל ממפיס דפאיי החלוץ הצעיר שחזר לעצמו העונה במדי ליון, כבש את שער הניצחון בדקה ה-40 אחרי מסירה מצד ימין של ריאן באבל שחקן בשיקטאש. ביום שלישי הקרוב תארח הולנד למשחק ידידות נוסף את נבחרת טורקיה.

רומניה - טורקיה 0:2

שתי נבחרות שהתאכזבו מאוד מקמפיין מוקדמות המונדיאל שלהם נפגשו באצטדיון בקלוז', שהוכרע על ידי צמד של הקשר הרומני גיורגי גרוזאב (42, 69), שמשחק דווקא בטורקיה, בקבוצת קרבוקספור. מירצ'ה לוצ'סקו חזר לארץ מולדתו אך לא הצליח להושיע את האורחים מהפסד.

תוצאות נוספות:

ארמניה - בלרוס 1:4
לארמניה: אראס אוזביליז (41), הנריך מחיטריאן (45), רומיאן הוביספיאן (55), אריק ורדניאן (84). לבלארוס: אנטון סרוקה (58, פנדל)

פילנד - אסטוניה 0:3
לפינלנד: פיירי סוירי (27), רובין לוד (32, 54)

איראן - פנמה 1:2
לאיראן: אשקן דז'אגה (16, פנדל), סאמאן גודוס (19). לפנמה: גבריאל טורס (38, פנדל)

לוקסמבורג - הונגריה 1:2
ללוקסמבורג: אורליאן יוהכים (15), מרווין מרטינס (85). להונגריה: נמניה ניקוליץ' (18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully