וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי פורש: "זו לבטח תהיה העונה האחרונה שלי בקריירה"

קשרה האגדי של ברצלונה לשעבר (37), שמשחק באל סאד הקטארית, הכריז: "הקריירה שלי בנסיגה, אני רוצה לעבור להתרכז באימון". רשם 133 הופעות בינלאומיות וזכה עם ספרד במונדיאל ופעמיים ביורו

one

צ'אבי הרננדס, קשרה האגדי של ברצלונה לשעבר, הודיע היום (חמישי) כי זו תהיה עונתו האחרונה בקטאר והוא מתכוון לפרוש ממשחק פעיל בסיום העונה. צ'אבי, שמשחק באל סאד הקטארית, הוציא הודעה והסביר: "היה לי את המזל בקריירה לא לעבור הרבה פציעות ואני חושב שהקריירה שלי דעכה בהדרגה. אני רואה גם שאני מתעייף מהר יותר, ולוקח לי יותר זמן להתאושש. זו לבטח תהיה העונה האחרונה שלי כשחקן, אני רוצה להיות מאמן".

שחקן ברצלונה, צ'אבי. GettyImages
אגדה. צ'אבי במדי ברצלונה/GettyImages

צ'אבי, 37, משחק באל סאד מ-2015 והוא כבש במדיה 14 שערים ב-51 הופעות, אבל כמובן שהקריירה שלו תיזכר בזכות הקריירה המופלאה שלו בברצלונה, עמה הוא זכה בכל תואר אפשרי. צ'אבי גדל בבארסה והפך לאגדה בעיקר תחת שרביטו של פפ גווארדיולה כאשר הוא היה אחד מאדריכלי שיטת ה"טיקי טאקה", שיטה שבארסה השתמשה בה בתקופתו של פפ וגם זכתה בטרבל מופלא ב-2008/09.

צ'אבי, שלדעת רבים נחשב לקשר הגדול בתולדות הליגה הספרדית, רשם גם לא פחות מ-133 הופעות בינלאומיות והיה שותף בכיר לזכייה של הלה רוחה במונדיאל ב-2010 וכן ביורו ב-2008 ו-2012. כעת, הקשר האגדי ינסה לנצל את החוכמה וקריאת המשחק הנדירה שלו ולהשתמש בה בקריירת האימון שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully