וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה 62:70 בחוץ את אולימפיאקוס

הקרב היווני הגדול הסתיים בניצחון מרשים לירוקים, שנהנו מיכולת טובה של גיסט ולקאביציוס וניצלו עד תום את חסרונו של ספאנוליס הפצוע. פנר הביסה בגרמניה 57:80 את באמברג, ניצחון לחימקי

ת'נאסיס אנטטוקומפו פנאתינייקוס מול קוסטאס פפאניקולאו אולימפיאקוס. GettyImages
כמו בליגה, שוב פאו חגגה בפיראוס. אנטטוקומפון מול פפאניקולאו/GettyImages

המחזור השישי ביורוליג מגיע לסיומו הערב (שישי) עם ארבעה משחקים: חימקי מוסקבה חילצה 90:91 קשה בבית מול באסקוניה, פנאתינייקוס ניצחה בחוץ את יריבתה הגדולה אולימפיאקוס 62:70, פנרבחצ'ה הרשימה עם 57:80 בגרמניה על באמברג. מלאגה ניצחה 65:79 קל את הכוכב האדום בלגרד.

seperator

חימקי מוסקבה - באסקוניה 90:91

באסקוניה החלשה קיוותה להמשיך בהתאוששות אחרי שני ניצחונות דרמטיים ביורוליג ובליגה והייתה קרובה להפתעה ברוסיה, אך חימקי החזקה עשתה קאמבק מפיגור שמונה בהפסקה והתמודדה גם עם מבול השלשות של היריבה (16) בדרך לניצחון חמישי העונה במפעל, כשהיא מנצחת את הרבע האחרון 26:30. אלכסיי שבד ואנתוני גיל הובילו עם 20 כל אחד, בעוד ג'יימס אנדרסון קלע 18 וסטפן מרקוביץ' 15. את הבאסקים הוביל מאט ג'נינג עם 19 (4 מ-8 לשלוש).

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 70:62

בכל ארבעת המקרים הקודמים בהם "דרבי יריבות הנצח" נערך בפיראוס, ידה של אולימפיאקוס הייתה על העליונה. לא הפעם. בדיוק כמו לפני חודש בליגה, פאו חגגה בביתה של היריבה השנואה והנחילה לאולימפיאקוס, ששיחקה בלי ואסיליס ספאנוליס הפצוע, הפסד שני ברציפות במפעל. המשחק היה צמוד ברובו, עד שברבע האחרון השיג לוקאס לקאביציוס כמה קליעות בקלאץ' והכריע. הוא סיים עם 14 וג'יימס גיסט עם 15 ו-6 ריבאונדים. קיי סי ריברס הוסיף 12 ואת אולימפיאקוס הוביל יאניס סטרלניקס עם 18.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריקי היקמן באמברג מול יאן וסלי פנרבחצ'ה. GettyImages
פנר הרשימה בגרמניה. וסלי עוצר את היקמן/GettyImages

באמברג - פנרבחצ'ה 80:57

אלופת אירופה פתחה את העונה בצליעה, אבל במשחק הזה בגרמניה היא כבר נראתה הרבה יותר טוב, בעיקר ברבע האחרון, שהסתיים ב-11:26 מוחץ לזכותה. פנר הובילה 33:43 בהפסקה ובאמברג ניסתה לחזור עם 11:13 ברבע השלישי, אך לא עשתה יותר מדי חוץ מזה. יאן וסלי סיים כקלע המצטיין של פנר עם 15, בראד וונאמייקר הוסיף 13, בעוד אוגוסטין רוביט קלע 12 בבאמברג.

מלאגה - הכוכב האדום בלגרד 65:79

משחק חד צדדי לחלוטין בספרד. מלאגה פתחה בסערה, עם 4:20 לקראת סוף הרבע הראשון ולא נקלעה לפיגור באף שנייה של ההתמודדות הזו, כאשר ההפרש בשיאו מגיע ל-21. נמניה נדוביץ' סיפק 17 נקודות וסאסו סאלין 15 למנצחים. טיילור רוצ'סטי קלע 10 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully