וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דקל קינן יעזוב בינואר לסינסינטי מארצות הברית

קפטן הירוקים החליט להיענות להצעת הקבוצה מה-USL, הליגה השניה בחשיבותה בארצות הברית. קינן אמר לאחר החתימה: "לעזוב בית זה קשה. לנצח אשאר ירוק ומכבי חיפה תמיד תהיה בליבי"

אתר רשמי

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) באתרה הרשמי שקפטן הקבוצה, דקל קינן, החליט להיענות להצעתה של סינסינטי מה-USL (הליגה השנייה בארצות הברית) והוא יעבור אליה בינואר. קינן יחתום על חוזה לשנתיים ויעזוב יחד את משפחתו את ישראל ב-1 בינואר 2018.

קינן אמר לאתר הרשמי: "לעזוב בית זה תמיד קשה אבל זו הזדמנות שלא תחזור על עצמה. אני עומד בפני אתגר חדש ומיוחד. ההחלטה לא היתה קלה, אבל אני שלם עם זה. אני אמנם עומד לעבור לצד השני של העולם, אבל תמיד ולנצח אשאר ירוק ומכבי חיפה תמיד תהיה בליבי".

סינסינטי, שהוקמה רק ב-2016, היא אחת הקבוצות שמושכות הכי הרבה קהל ב-USL והעונה הגיעו למשחק הבית שלה מול קבוצת המילואים של ניו יורק רד בולס לא פחות מ-30,417 צופים, שיא ליגה. הקבוצה סיימה את העונה החולפת במקום השישי באזור המזרח והובסה 3:0 בחוץ מול טמפה ביי ראודיז, קבוצתו של ג'ו קול, כבר בסיבוב הראשון. מאמן הקבוצה הוא הדרום אפריקאי בן ה-42, אלן קוך והיריבה הגדולה של סינסינטי היא לואיוויל סיטי FC, בה משחק הישראלי גיא אבנד.

עוד בנושא:

מאור בוזגלו: "האווירה טובה ומתחדשת, אנשים כאן כבר מתחילים להאמין בעצמם"
מכבי חיפה: אלאך ינחת וייפגש עם לוזון - "עכשיו הכל תלוי בתוצאות"

דקל קינן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הקפטן עוזב. דקל קינן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully