וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל באר שבע צירפה משקיע ישראלי-אמריקאי

9.11.2017 / 11:46

בקבוצה ששואפת להעפיל לליגת העל בכדורסל ישקיע ברק בר-כהן, איש עסקים יליד העיר המתגורר ב-30 השנים האחרונות בפרינסטון: "רואה בפרויקט מרכיב משמעותי בתמונה הכוללת של פיתוח הנגב"

ברק בר-כהן, הפועל באר שבע בכדורסל. יח"צ,
ברק בר-כהן/יח"צ

הפועל באר שבע/בני שמעון, מקבוצות הצמרת בליגה הלאומית שמסמנות את ליגת העל כמטרה ברורה, הודיעה היום (חמישי) על חיזוק משמעותי ולאו דווקא על המגרש. איש העסקים הישראלי-אמריקאי ברק בר-כהן, יליד העיר, המתגורר ב-30 השנים האחרונות בפרינסטון, ניו ג'רזי, הצטרף כמשקיע למועדון, וינסה לעזור לו לעלות לליגה הראשונה.

"תמיד הייתי קשור לנגב ,האזור בו גדלתי ,ואני מעורב במספר פרויקטים חברתיים וחינוכיים המאפשרים לי לסייע בפיתוח הנגב .את כפיר אני מכיר עוד מילדותי בישוב עומר, ראיתי ושמעתי על הפרויקט החשוב של הפועל באר שבע/בני שמעון וידעתי שאני מעוניין לתרום להצלחתו אני רואה בפרויקט מרכיב משמעותי בתמונה הכוללת של פיתוח הנגב", סיפר בר כהן, שנציגו בקבוצה יהיה עודד צולה שמסר: "אני יותר משמח וגאה לקחת חלק בפרויקט המדהים הזה ,לעזור לצוות העוסק במלאכה ולהמשיך ולקדם את הקבוצה לעבר הבמה המרכזית של הכדורסל בישראל. עבורי זה לחזור הביתה ולהיות חלק מהקבוצה שאותה אני אוהב".

בעלי הקבוצה, כפיר ארזי, מסר בתגובה לחיזוק הכלכלי המשמעותי של המועדון: "נחנו שמחים על הצטרפותם של ברק ועודד למועדון ,את ברק ועודד אני מכיר שנים רבות ,ביחד נצליח להמשיך בדרך להגשמתה של המטרה ,קבוצת כדורסל איתנה בליגת העל ואלפי ילדים שעוסקים בענף הכדורסל באזור הנגב כולו. כחלק מצמיחתו של המועדון אנחנו תמיד שמחים ונשמח להצטרפותם של כוחות נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully