וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מיקי גורקה יקבל צ'אנס נוסף לעצור את המפולת

9.11.2017 / 13:52

בתום שיחה בין אלדד אקוניס למאמן הוחלט כי גורקה יעביר את המשחק נגד הפועל אילת בראשון, כשהפסד עשוי להוביל לפיטוריו. טים קמפטון ג'וניור האמריקאי סיכם בקבוצה

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. ברני ארדוב
צ'אנס אחרון. גורקה/ברני ארדוב

בבני הרצליה החליטו להעניק למאמן הקבוצה מיקי גורקה הזדמנות נוספת במשחק הקרוב נגד הפועל אילת ביום ראשון. בשיחה שנערכה אמש (רביעי) בין המאמן לבין היו"ר אלדד אקוניס, החליט אקוניס לתת לגורקה להעביר את משחק התחתית בעיר הדרומית, כשבמקרה של הפסד, הוא בהחלט יכול להיות המשחק האחרון שלו כמאמן הקבוצה מהשרון.

"התפרקנו מוקדם מדי. קיוויתי שהיום נבוא יותר אגרסיביים, נילחם על ריבאונד, כדורים אבודים ולא היה את זה", סיכם גורקה אמש את סיום התבוסה הביתית 93:68 לאלבה פהרוואר ההונגרית במסגרת היורופקאפ, "אני האחראי על זה וצריך לתקן את זה. שינויים בסגל? זה לא הזמן לשאול אותי את זה. המשחק האחרון שלי כמאמן הקבוצה? הכול יכול להיות. זו האחריות שלי. אם יחליטו שאני הבעיה אקבל את זה בהבנה".

בינתיים מצאה הקבוצה מחליף לשחקן הפנים חליל קנאסביץ' ששוחרר בשבוע שעבר בדמותו של הרוקי טים קמפטון ג'וניור ששוחרר אתמול מבילבאו וסיכם את תנאיו בהרצליה. קמפטון ג'וניור (22, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת ליי הקטנה מהשנה האחרונה ששותף בעשרה משחקים בקבוצה הבאסקית, לא קיבל יותר מדי דקות ושוחרר. אביו, טים קמפטון סיניור, שיחק בשמונה קבוצות שונות ב-NBA, כשבשיאו רשם 6.1 נקודות למשחק בשארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully