וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של גורקה בהרצליה התערער: "אם יחליטו שאני הבעיה, אקבל זאת בהבנה"

8.11.2017 / 21:44

אחרי ההפסד השביעי ברציפות בכל המסגרות, והפיכת הסיכוי להעפלה לשלב הבא ביורופקאפ לנמוך, הקבוצה מהשרון עשויה לבצע זעזוע. המאמן שעשוי לשלם את המחיר: "התפרקנו מוקדם מדי"

מיקי גורקה בני הרצליה. ברני ארדוב
בדרך הביתה? גרוקה/ברני ארדוב

הקריסה של בני הרצליה לא עצרה גם הערב (רביעי) כשהקבוצה מהשרון ספגה את הפסדה השביעי ברציפות בכל המסגרות, הפעם 93:68 משפיל בידי אלבה פהרוואר ההונגרית באולם היובל. במועדון צפויים לערוך שיחות כבר במהלך הלילה ומחר בבוקר לגבי אפשרויות שינוי נוספות, לאחר שחרורו של חליל קנאסביץ' בתחילת השבוע, כשגם עתידו של מיקי גורקה, מאמן הקבוצה בשנתיים וחצי האחרונות צפוי לעלות על הפרק, ומעמדו בשלב זה לא יציב.

"התפרקנו מוקדם מדי", סיכם מיקי גורקה את המשחק, "קיוויתי שהיום נבוא יותר אגרסיביים, נילחם על ריבאונד, כדורים אבודים ולא היה את זה. אני האחראי על זה וצריך לתקן את זה. שינויים בסגל? זה לא הזמן לשאול אותי את זה. המשחק האחרון שלי כמאמן הקבוצה? הכול יכול להיות. זו האחריות שלי. אם יחליטו שאני הבעיה אקבל זאת בהבנה".

בעקבות התבוסה סיכוייה של הרצליה להעפיל לשלב הבתים השני הופכים לקטנים בצורה משמעותית, והיא תצטרך לנצח את שני משחקיה שנותרו לה, ולקוות שהקבוצה ההונגרית תפסיד את שני המשחקים הנוספים. הרצליה תרד לאילת ביום ראשון הקרוב למשחק שעלול להוריד אותם בתום המחזור השישי אל המקום האחרון בטבלה אחרי כמה שנים בצמרת ליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully