וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: בני הרצליה הובסה 93:68 בבית על ידי אלבה פהראוור

הקבוצה של מיקי גורקה מתקשה לצאת מהמשבר החריף אליו נקלעה וספגה הפסד שביעי רצוף בכל המסגרות בדמות תבוסה כואבת ליריבה מהונגריה. שארפ קלע 17 לזכות הרצליה. 2 מ-11 מהשדה לדאוסון

מיקי גורקה מאמן בני הרצליה עם עוזרו אלון שטיין. קובי אליהו
ישלם את המחיר? מיקי גורקה/קובי אליהו

העונה החלשה של בני הרצליה נמשכה הערב (רביעי) כשהחבורה של מיקי גורקה הובסה בבית על ידי אלבה פהראוור ההונגרית 93:68 בשלב הבתים של היורופקאפ. זהו ההפסד השביעי הרצוף של המועדון מהשרון בכל המסגרות ומאזנו בבית המפעל האירופי עומד כעת על ניצחון אחד לעומת שלושה הפסדים. גם הזעזוע בדמות שחרורו מהקבוצה של שחקן הפנים חליל קנאסוביץ' לא עזר.

הרבע הראשון היה צמוד והסתיים ביתרון הונגרי 21:23. ברבע השני אורחים פתחו מבערים, רצו 12:24 וטיפסו לפער דו ספרתי שאותו בני הרצליה לא הצליחה לסגור עד לסיום ההתמודדות. לשון דאוסון היה משחק מאכזב במיוחד ומי שהיה אמור להיות אחד המנהיגים של הרצליה העונה סיים עם שמונה נקודות ב-2 מ-11 מהשדה. אם מחפשים נקודת אור בחושך של הרצליה הרי שזהו די ג'יי שארפ שסיים כקלע המוביל של הקבוצה עם 17 נקודות ו-5 מ-7 משלוש.

כעת עולה השאלה האם המאמן מייקי גורקה ישלם את המחיר על רצף הכישלונות הגיע הערב לשיא?

רשימת הקלעים המלאה של בני הרצליה: די ג'יי שארפ 17 נקודות (5 מ-7 לשלוש), דומיניק ארצ'י 15 (6 ריבאונדים), אקסבייר ת'יימס 13, שון דאוסון 8 (2 מ-11 מהשדה), ג'ף אדריאן 7, טוריאן גרין 5, אלכס רוזנברג 3, תום מעיין שותף (14:58 דקות) אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully