וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: הבעלים של אולימפיאקוס יועמד לדין בחשד להטיית משחקים

ונגליס מרינאקיס יתייצב בבית משפט יחד עם 27 אנשי עסקים נוספים הנאשמים במעורבות בשחיתות חמורה בכדורגל היווני. מרינאקיס: "אני חף מפשע וזה יוכח עכשיו בהליך המשפטי שיתנהל"

ואנגליס מרינאקיס בעלי אולימפיאקוס. AP
עשה הון מעסקי ספנות. מרינאקיס/AP

בעלי קבוצת הכדורגל של אולימפיאקוס ונגליס מרינאקיס יועמד לדין ביוון בגין מעורבות בהטיית משחקים. חבר שופטים מיוחד באתונה הורה להעמיד לדין את מרינאקיס יחד עם 27 אנשי עסקים נוספים במדינה בחשד שקבעו מראש תוצאות של משחקים רבים שנערכו בשנים האחרונות בליגת הכדורגל המקומית. כל הנאשמים הם בעלי מניות או בעלי תפקידים בקבוצות כדורגל שונות בליגה היוונית.

מרינאקיס בן ה-50 המחזיק גם בבעלות על נוטינגהאם פורסט האנגלית פרסם הודעה באתר הרשמי של אולימפיאקוס בה הכריז כי הוא חף מפשע. לדברי מרינאקיס: "אני בטוח שחפותי תצא לאור. אין לי כל ספק שאני אזוכה לחלוטין בהליך המשפטי".

בעבר הכחיש הבעלים של אולימפיאקוס שעשה את הונו הרב מעסקי ספנות כי הוא חבר בארגון פשיעה. העונה לאחר עשרה מחזורי ליגה מדורגת קבוצתו של מרינאקיס במקום הרביעי בטבלה היוונית עם 17 נקודות, אך היא במרחק של שלוש נקודות מהמובילה אטרומיטוס.

מארינאקיס משמש כנשיא אולימפיאקוס מאז שנת 2010 ותחת ניהולו המועדון זכה בשבע אליפויות רצופות ביוון. בתחילת העשור הנוכחי הוא גם שימש תקופה קצרה כממלא מקום יושב ראש התאחדות הכדורגל של יוון.



עוד בנושא
דייויד מויס הוצג בווסטהאם: "מרגיש שחזרתי לעניינים, אני מנג'ר טוב"
רונאלדו על היריבות עם מסי: "למדתי שיש דברים חשובים יותר בחיים"
מנצ'סטר יונייטד: פול פוגבה צפוי לחזור למגרשים אחרי פגרת הנבחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully