וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הבייסבול נפרד מרוי האלאדיי: "היווה דוגמה לדור שלם"

מטוסו של מגיש העבר בן ה-40 התרסק מול חופי פלורידה, לא ברור אם היה לבד או לאן תכנן לטוס. מאמנו לשעבר: "הוא בדיוק הפך מהמקצוען המושלם לאבא המושלם והלך הרבה יותר מדי מוקדם"

המטוס המרוסק של רוי האלאדיי. AP
המטוס של רוי האלאדיי נמשה מהמים בפלורידה/AP

עולם הספורט האמריקאי הגיב בתדהמה בליל אמש (שלישי) לחדשות הטראגיות לפיהן כוכב העבר של ליגת הבייסבול, המגיש רוי האלאדיי, מצא את מותו בגיל 40 בתאונת מטוס.

האלאדיי, שלאורך הקריירה כיכב בטורונטו ולאחר מכן בפילדלפיה, זכה פעמיים בסיי יאנג ורשם משחק מושלם ועוד נו היטר לצד שמונה בחירות לאולסטאר, הוציא לאחר הפרישה שלו ב-2013 רישיון טיסה ואתמול המריא עם מטוס ה-ICON A5 שלו, מטוס קל עם מנוע אחד, באזור פלורידה. בסמוך לצהרי היום, המטוס התרסק במפרץ מקסיקו וכוחות המשטרה משו את גופתו של האלאדיי, שנסחפה למים הרדודים במקום. השריף המחוזי אמר שלא נמצאו עוד ניצולים וכרגע, המשטרה לא יודעת אם האלאדיי היה לבדו במטוס ולאן הוא ניסה לטוס. המקרה הועבר לחקירת הוועדה הארצית לבטיחות בתעופה.

הקומישינר של ה-MLB, רוב מנפורד, אמר: "כולנו בעולם הבייסבול המומים ועצובים מאוד מהטרגדיה הזו. רוי היה דמות מוערכת מאוד בשנותיו בליגה, מתחרה נהדר. בשם הליגה, אני שולח תנחומים למשפחתו וחבריו, ולאינספור האוהדים שלו".

עוד בנושא:

טרגדיה בארה"ב: כוכב הבייסבול רוי האלאדיי נהרג בהתרסקות מטוס

מותו של האלאדיי מצטרף לשורת טרגדיות שפקדו את ליגת הבייסבול בשנים האחונות. ב-2014 נהרג הכוכב הצעיר של סנט לואיס, אוסקר טבארס, בתאונת דרכים ובשנה שעברה מת המגיש של מיאמי, חוסה פרננדס, בתאונה ימית. ארבעה חודשים לאחר מכן, ב-22 בינואר, מת בתאונת דרכים מגיש צעיר ומבטיח נוסף, יורדאנו ונטורה מקנזס סיטי רויאלס. באוקטובר 2006, קורי לידל, ששיתף פעולה עם האלאדיי כמה שנים קודם לכן בטורונטו, התרסק עם המטוס הקל שלו אל תוך בניין מגורים במנהטן. הוא והטייס שישב לצדו נהרגו בתאונה, בה נפצעו 21 אנשים.

סם מילר מ-ESPN כתב: "רוי האלאדיי היווה דוגמה לדור שלם של מגישים" ואילו ריץ' דוביי, שהיה אחד ממאמניו של האלאדיי בפילדלפיה, נפרד: "הוא היה המקצוען האולטימטיבי והחבר הכי טוב שאפשר לבקש לקבוצה שלך. והוא בדיוק הפך לאבא המושלם ועכשיו הוא הלך, הרבה, הרבה יותר מדי מוקדם".

צ'ייס הטלי, ששיתף פעולה עם האלאדיי בפילי, כתב באינסטגרם: "הלב שלי כואב בזמן שאני כותב את הדברים האלה. אני עדיין זוכר את היום בו נפגשנו לראשונה. זה היה ב-5:45 בבוקר, ביום הראשון לאימונים לקראת העונה. הגעתי ורוי בדיוק סיים את ארוחת הבוקר שלו, אבל הבגדים שלו היו ספוגים. שאלתי אותו אם הוא היה במקום גשום כלשהו. הוא צחק וענה 'לא, בדיוק סיימתי אימון'. באותו רגע ידעתי - הוא הדבר האמיתי. תודה לך רוי, שאפשרת לנו להיות עדים ולראות מה צריך בשביל להיות הטוב מכולם. נתגעגע אליך מאוד".

דן הארן כתב: "רציתי להיות רוי האלאדיי, עכשיו הלב שלי שבור. נוח בשלום על משכבך, דוקטור. יש לי בארון רק חמש חולצות חתומות וכל כך פחדתי לבקש אחת ממנו, אבל הוא שלח וכתב שהוא אהב לראות אותי משחק!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully