וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן אוצ'ניק דורש פיצוי מאוסידון: "שמי הטוב נפגע, הדברים שייחסת לי לא נאמרו"

7.11.2017 / 17:28

הקוון דורש התנצלות פומבית ופיצוי של 25 אלף שקלים מסגן נשיא הפועל חיפה שיצא במתקפה על אוצ'ניק במשחק נגד מכבי נתניה. עורך דינו של הקוון: "המוניטין רב השנים של מרשי נפגע"

יו"ר הפועל חיפה דורון אוסידון. מגד גוזני
כיצד יגיב למכתב? אוסידון/מגד גוזני

הקוון דן אוצ'ניק דורש התנצלות פומבית ופיצויים של 25 אלף שקלים מסגן נשיא הפועל חיפה דורון אוסידון. זאת משום שאוסידון טען כי אוצ'ניק, שהיה בצוות שניהל את המשחק בין הפועל חיפה למכבי נתניה בשבת האחרונה (0:2 ליהלומים) אמר לו "לא עברתי סלקציה באחד ממועדוני הלילה שלך, עכשיו אראה לך מה זה".

עורך דינו של אוצ'ניק אבישי ריינמן שיגר היום מכתב התראה לדורון אוסידון לפני נקיטת הליכים משפטיים בו הכחיש לחלוטין את הטענות של סגן נשיא הפועל חיפה. במכתב ציין בין היתר עורך הדיו ריינמן: "מרשי (אוצ'ניק) מתכחש בכל תוקף להאשמות השווא החמורות שלך כלפיו. עוד טוען מרשי כי מעולם לא אמר את הדברים אשר מיוחסים לו...התמונה המצטיירת בעיני הקורא הסביר היא כי מרשי הגיע למשחק בידיים לא נקיות, פעל באופן לא אתי..במטרה לפגוע במועדון הפועל חיפה עקב העובדה כי אתה מועסק בו בתפקיד בכיר".

בשל כך דורש אוצ'ניק מאוסידון לפרסם הודעת התנצלות פומבית ולפצות אותו בסכום של 25 אלף שקלים. עוד דרש עורך דינו של אוצ'ניק מאוסידון: "לחדול לאלת להזכיר את שמו של בכל הקשר שלילי הפוגע בשמו הטוב ובמוניטין אותו צבר מרשי משך שנים של עשייה".

עוד בנושא
יואב כץ: "דן אוצ'ניק היה צריך להשעות את עצמו, נתניה קיבלה עזרה מהשופטים"
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה את הפועל חיפה המוליכה 0:2
דראפיץ': "חזרנו לכדורגל שלנו". קלינגר: "הייתה רמאות של השוער"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully