וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "כשאליניב ברדה עבר החיאה שחקנים כמעט התחילו לבכות"

7.11.2017 / 15:13

הלם נרשם בקרב שחקני באר שבע במהלך ההתמוטטות של אליניב ברדה, אוהדים רבים הגיעו לסורוקה על מנת להביע תמיכה. שחקן בקבוצה: "אליה בן אדם חזק, לראות אותו ככה נופל ומתעלף זה הכי מלחיץ שיש". אלונה ברקת: "רגעים של חרדה אמיתית עברו עלינו היום"

עריכה: יוסי אלטר

הלם נרשם היום (שלישי) באימון הפועל באר שבע בעקבות ההתמוטטות של קפטן הקבוצה אליניב ברדה בן ה-35. השחקן ספג מכה חזקה מכדור בחזהו וקרס על הדשא, וצוות טיפול נמרץ שהובהל למקום ביצע בו טיפול החיאה, שכלל ארבע מכות חשמל, והציל את חייו. אוהדים רבים הגיעו היום לבית החולים סורוקה על מנת לחזק את ברדה ואת משפחתו ולהביע את תמיכתם בכדורגלן האהוב, אחד מסמליה הגדולים של הקבוצה.

עוד בנושא

אליניב ברדה התמוטט באימון, קיבל ארבע מכות חשמל בהחייאה
הפועל באר שבע מרוצה אחרי הניצחון הרביעי ברציפות
ברק בכר: "ככל שקשה יותר, השחקנים מוציאים מעצמם יותר"

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
רגעי פחד. ברדה/קובי אליהו

בזמן האירוע נרשמה בהלה גדולה בקרב השחקנים, שיצאו ממתחם האימונים וחיכו לאמבולנס בקוצר רוח, והפנו את הפראמדיקים למקום האירוע. בעלי הקבוצה אלונה ברקת התייחסה לאירוע וצייצה: "רגעים של חרדה אמיתית עברו עלינו היום. הקלה גדולה ואנחת רווחה לאחר שהתבשרנו כי הכל בסדר עם אליניב. אוהבים אותך ומחכים שתחזור למגרש קפטן".

שחקן בהפועל באר שבע סיפר היום על התחושות: "זה היה מפחיד. זה הזכיר אירועים שקרו בכדורגל, ועדיף שלא נזכיר איזה מקרים. אליה בן אדם חזק, ופתאום לראות אותו ככה נופל ומתעלף זה הכי מלחיץ שיש. שביצעו בו החיאה שחקנים כמעט התחילו לבכות, ורק כשהוא התאושש נשמנו קצת אוויר".

כזכור, לפני עשר שנים, בסוף חודש אוגוסט 2007, עברה הפועל באר שבע ואוהדיה זעזוע נוראי, לאחר שהזר של הקבוצה, צ'סוואה נסופואה, התמוטט במהלך אחד ממשחקי האימון של הקבוצה, ומת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully