וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ככל שקשה יותר, השחקנים שלנו מוציאים מעצמם יותר"

מאמן הפועל באר שבע התייחס לפציעות המרובות והחמיא לשחקני המשנה, ובראשם אוחיון: "היו לו שני משחקים מצוינים". שהר: "נחזור חזקים יותר מהפגרה". מימר: "הזוי שספגנו ממתפרצות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע האריכה הערב (ראשון) את רצף הניצחונות שלה בליגת העל לארבעה, כשגברה 0:2 באצטדיון המושבה על מכבי פתח תקוה. המארחת תקפה יותר, אבל בן שהר (60) ואנתוני וואקמה (77) הבקיעו במתפרצות והציבו את האלופה מרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכה הפועל חיפה. יש לזכור שלבאר שבע יש משחק השלמה ב-18 בנובמבר, במהלך הפגרה, מול הפועל עכו, ובו ניצחון בחמישה שערים יאפשר לה לעלות לפסגה לראשונה העונה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

שחקני הפועל באר שבע בן שהר, דור אלו חוגגים. ברני ארדוב
שחקני הפועל באר שבע מתקרבים לפסגה/ברני ארדוב

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "נראינו יותר טוב במחצית השנייה, הצלחנו לשחק נכון, כמו הגול שהגיע דרך הרמה מהצד וכניסה לרחבה. אחרי הגול נפתחנו קצת, היה יותר קל והיו יותר שטחים. לא קל לבוא לאווירה כזו אחרי אצטדיון כמו סטיאווה ולחזור מאירופה. יש גם עייפות, נאבקנו בזה וזו ההוכחה לאופי מאוד חזק של הקבוצה. הצלחנו לחזור לאנרגיות הטובות בשבועות האחרונים, אבל באמת קשה לשחק חודש רצוף ברמה גבוהה. היום הצלחנו להרים את עצמנו וזה דבר חיובי. זה ממש לא פשוט. ככל שיותר קשה, ככה השחקנים האחרים מוציאים מעצמם יותר. שחקן כמו מתן אוחיון שבקושי שיחק העונה, נתן שני משחקים מצוינים. את מליקסון שמרתי בסטיאווה ולצערי הוא נפצע היום. אני מקווה שהוא ינוח בפגרה ויחזור למשחק הבא".

בן שהר, כובש השער הראשון: "היו לי מצבים יותר קלים מהשער הזה, אבל אני שמח שכבשנו ושמח שניצחנו קבוצה מאוד חזקה. זה היה ניצחון חשוב מאוד שהגיע אחרי משחק ברומניה שבו נתנו את הדם. לא אידיאלי לשחק תוך זמן כזה קצר, אבל עדיין ניצחנו והוכחנו אופי. יש לנו עכשיו קצת פגרה שתעזור להחזיר את הפצועים ולחזור חזקים יותר".

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקוה: "היה כאן חוסר ריכוז, איבוד ריכוז של רגע ואנחנו משלמים על כל טעות. הזוי שבאנו לשחק על מתפרצות וספגנו שני שערים ממתפרצות. לצערי זה המצב כרגע, נצטרך לתקן את הדברים האלה ולהיות יותר מרוכזים לאורך כל המשחק. אנחנו עושים את הדברים טוב ומגיעים למצבים, אבל לצערי אנחנו לא מבקיעים. ברגע שזה ייכנס, אני מאמין שנלך לכיוון טוב. היינו צריכים להביא יותר נקודות, אבל לא נרים ידיים ובמשחק הבא בעכו נגיע בכל הכוח כדי להביא שלוש נקודות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
הוכחה לאופי החזק של הקבוצה. ברק בכר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully