וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי: הפועל חולון מארחת את ייניסיי קרסניורסק

6.11.2017 / 17:03

הקבוצה של דן שמיר, נטולת טו הולוואיי הפצוע, תנסה לרשום ניצחון בכורה בליגת האלופות של פיב"א כשתארח את הקבוצה הרוסית (21:00, ספורט 5) במסגרת המחזור החמישי

one

העונה האירופית, המאכזבת עד כה, של הפועל חולון תימשך מחר (שלישי) כשהקבוצה של דן שמיר תפגוש בבית את ייניסיי קרסניורסק מרוסיה במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א (21:00, שידור ישיר בספורט 5). הסגולים מדורגים במקום האחרון בבית א' עד כה עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים, בעוד הקבוצה הרוסית נמצאת חזק בתמונת המקום הרביעי, שמוביל לשלב הבא, עם שני ניצחונות ושני הפסדים. מנכ"ל ליגת האלופות של פיב"א פטריק קומנינוס הגיע לארץ ויהיה אורח הקבוצה. לקראת המשחק אמר מאמן חולון דן שמיר: "מקווים לעלות ולהשיג ניצחון ראשון בליגת האלופות מול הקהל שלנו, כולנו צריכים להפנים ולהבין שהמפתח לניצחון יהיה משחק קשוח וביחד".

חולון, שרשמה ביום שבת האחרון את ניצחונה השלישי ברציפות במסגרת המקומית כשניצחה את מכבי חיפה בחוץ, תופיע למשחק ללא אחד השחקנים החשובים ביותר בסגל שלה, טו הולוואי, שנפצע במשחק ברוממה וסובל מקרע בשריר הירך האחורי. הולוואי צפוי להעדר לפחות מספר שבועות ואת מקומו ברוטציה של דן שמיר ימלאו תמיר בלאט, שנעדר מהמשחק בחיפה בשל מחלה, חנן קולמן וקורי וולדן. מי שעוד ינסה להמשיך להרשים הוא גלן רייס ג'וניור, שמוכיח עד כה שמדובר בסקורר מחונן, אך שחקן שלא קל להכניס לתוך מסגרת.

ייניסיי קרסניורסק מחזיקה בארבעה שחקנים אמריקאים בסגל, אחד מהם מוכר לקהל הישראלי - הפורוורד אנתוני הילארד שפתח את העונה שעברה במדי מכבי ראשון לציון, לצד הרכז זביאן דודוואל, שלא שיחק בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה באירופה, ושני שחקני הפנים אוקטביוס אליס וסולימאן בריימו. שני שחקנים מובילים נוספים הם הרכז הסלובני מאטיץ' רבץ', והרכז הרוסי ויטלי ליוטיץ'.

שחקן הפועל חולון, ג'ו אלכסנדר. לירון מולדובן
ג'ו אלכסנדר והעלייה המפורסמת לסל מחצי מרחק/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully