וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה הודיעה על שחרורו של חליל קנאסביץ'

6.11.2017 / 15:14

הפורוורד (26, 2.03) שפתח הקיץ את עונתו השנייה במועדון מהשרון יעזוב אחרי חמישה מחזורים מאכזבים "מודים לחליל על התקופה היפה שלו במועדון". בהרצליה החלו לחפש לו מחליף

one

בני הרצליה הודיעה היום (שני) על שחרורו של הפורוורד האמריקאי חליל קנאסביץ', לאור חוסר שביעות רצון מיכולתו מאז פתיחת העונה, והאכזבה הכללית של הרצליה מהתוצאות עד כה. "אנחנו מודים לחליל על התקופה היפה שלו במועדון ומאחלים לו בהצלחה בעתיד", נמסר בהודעה רשמית של הרצליה, שהחלה לחפש אחר מחליף בעמדות הפנים לשחקן.

קנאסביץ' (26, 2.03) הגיע להרצליה בתחילת העונה שעברה והיה לאחד הגורמים לעונה הטובה שעברה על המועדון. הוא רשם 8.1 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק, מה שהוביל את הרצליה לממש את האופציה עליו גם לעונה. קנאסביץ' חזר פחות חד לעונה הנוכחית ורשם בחמישה משחקי ליגה עד כה 4.2 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק.

הקבוצה של מיקי גורקה ניצחה עד כה משחק אחד במסגרת המקומית מחמישה מחזורים, כשבשבוע הבא הם יצאו למשחק גדול נגד הפועל אילת בחוץ. באירופה יודעת הרצליה שהמצב שלה גם לא מזהיר, והיא תהיה חייבת לנצח את אלבה פהרוואר ההונגרית בבית ביום רביעי הקרוב, כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבתים השני של היורופקאפ.

חליל קאנסביץ' שחקן בני הרצליה. ניב אהרונסון
שרד קצת יותר משנה. קנאסביץ'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully