וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים לא מוותרים לפיפ"א, הערעור ב-CAS יידון ב-27 בנובמבר

אחרי שפיפ"א כבר הורידה מסדר היום את המחאה הפלסטינית נגד ישראל והודיעה שמדובר ב"מחלוקת פוליטית", בית הדין הגבוה לערעורים ידון בנושא כבר החודש. ההחלטה: עוד מספר שבועות

נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו. AP
כן, זה לא נגמר. אינפנטינו/AP

הפלסטינים לא מוותרים: עשרה ימים אחרי שפיפ"א הודיעה שהתלונות של התאחדות הכדורגל הפלסטינית נגד ישראל יורדות מהפרק, היום (שני) מתברר כי ג'יבריל רג'וב אינו משלים עם החלטת פיפ"א והחודש ייערך דיון בנושא ב-CAS, בית הדין הגבוה לערעורים.

ב-27 באוקטובר פיפ"א הודיעה ליושב ראש ההתאחדות עופר עיני כי "בישיבת מועצת פיפ"א היום בכלכותה, הודו, הוחלט שסוגיית 5 הקבוצות הישראליות לגביהן טענו ג'יבריל רג'וב וההתאחדות הפלסטינית כי הן משחקות בשטח פלסטיני, היא מחלוקת פוליטית בין מדינת ישראל לרשות הפלסטינית הנושא יורד מסדר היום של מועצת פיפ"א".

כאמור, הפלסטינים לא מוכנים לוותר, ונלחמים בהחלטת פיפ"א. CAS ידון בערעור של הפלסטינים ב-27 בנובמבר, וגזר הדין בנושא יתקבל מספר שבועות לאחר מכן. כזכור, נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו הודיע שהארגון לא יתערב בסוגיה הסבוכה, שהדיון עליה נדחה מספר פעמים. בלב הסוגיה עומדת קביעה של פיפ"א, שקבעה שהתאחדות לא תוכל לנהל מועדוני כדורגל שלא נמצאים בשטח ריבוני מלא של המדינה שלהם. כעת יהיה מעניין לאות אם CAS ימשיך בקו של פיפ"א, או שמא יפסוק נגד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully