וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאחד עם פיאניג'אני: קרטיס ג'רלס חתם לעונה במילאנו

הגארד ששוחרר מהפועל ירושלים בשל בעיות משמעת, חתם עד סוף העונה בקבוצה אותה מדריך המאמן שזכה עמו באליפות בליגת העל בעונה החולפת. במילאנו מככב גם אנדרו גאודלוק

one

קצת יותר משבועיים אחרי ששוחרר במפתיע מהפועל ירושלים, קרטיס ג'רלס מצא קבוצה. הרכז האמריקאי חתם היום (שני) עד תום העונה במילאנו, אותה מדריך סימונה פיאניג'אני מאמנו בירושלים בעונה החולפת.

ג'רלס, שכיכב במילאנו בעונת 2013/14, מצטרף לקו האחורי העמוס של האיטלקים שכולל שני כוכבים עמוסי אגו בעצמם כמו אנדרו גאודלוק אקס מכבי תל אביב וג'ורדן תיאודור שהגיע גם הוא הקיץ לקבוצה שהתחמשה במספר שחקנים מובילים, אך ממשיכה לאכזב ובמחזור היורוליג החולף הובסה על ידי מכבי תל אביב. עוד לפני שהצטרף לירושלים, ג'רלס הספיק לשחק גם בקאזאן הרוסית ובגלאטסראיי הטורקית.

קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
מתאחד עם פיאניג'אני. ג'רלס/יוסי ציפקיס

למרות שאת הסגל שלה מעטרים כמה שחקני יורוליג מנוסים כמו גאודלוק, ברטאנס, קלינייטיס ואחרים, מילאנו פתחה את קמפיין היורוליג שלה בצורה רעה עם ארבעה הפסדים מתוך חמישה משחקים. בליגה האיטלקית מילאנו נראית טוב יותר עם מאזן של 1:5 כשבמחזור החולף היא ניצחה את בולוניה 64:72 במשחק שבו אנדרו גאודלוק הוביל עם 16 נקודות ואלסנדרו ג'נטילה האקס בלט מנגד עם 20. במילאנו מקווים שניסיון היורוליג של ג'רלס יעזור לה בזירה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully