וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוחות הכספיים חשפו: מכבי פתח תקוה מכרה את דור אלו כבר במרץ

6.11.2017 / 9:58

באר שבע הודיעה על החתימה במאי, אולם העסקה ששוויה 3.5 מיליון שקל בוצעה חודשיים קודם ומחקה גרעון בסך 3.25 מיליון שקל. ביקורת: "יש שחקנים שלא הבינו איפה הם נמצאים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הדוחות הכספיים של מכבי פתח תקוה לשנת 2016 נחשפים עתה, ומתוכם עולים מספר פרטים מעניינים שנוגעים גם לשנת התקציב הבאה, שאחד מהם קשור למכירת המגן דור אלו להפועל באר שבע.

על פי הדוח, פתח תקוה הוציאה בשנת 2016 (לא העונה שעברה, אלא שנת הכספים) סכום של 20.63 מיליון שקל. עוד מתברר, כי הגירעון המצטבר של העמותה המנהלת עמד על 3.256 מיליון שקל. יחד עם זאת, פרטים נוספים בדוח חושפים כי מכבי פתח תקוה קיזזה את הגירעון באמצעות מכירת השחקן דור אלו להפועל באר שבע. סכום העסקה, כפי שמופיע בדוחות הכספיים, עומד על 3.5 מיליון שקל, אלא שהעיתוי שבה בוצעה העסקה מפתיע עוד יותר: מתברר כי אלו, ששיחק אתמול מול קבוצתו לשעבר, נמכר להפועל באר שבע כבר בחודש מרץ, הרבה לפני סיום העונה וצמד המפגשים בין הקבוצות לאחריהן הכריזו על סיום העסקה (9 במאי).

עוד עולה, כי כמות ההכנסות ממכירת כרטיסים ומנויים ירדה בשנת 2016 ועמדה על 1.512 מיליון שקל, לעומת 2.887 בשנת הכספים שקדמה לה. ההכנסות, לעומת זאת, עלו כתוצאה משידורי טלוויזיה וממועצת ההימורים, מעיריית פתח תקוה וממענק (עבור מחלקת הנוער) שקיבלה מאופ"א בסך 1.464 מיליון שקל. כמו כן, שכר המאמנים ובעלי התפקידים ירד מ-5.7 מיליון שקל ל-5.1 בלבד. בסוף השנה נותרו למועדון הלוואות בסך 1.624 מיליון שקל (כיום כמיליון).

למרות הרזומה הלא מרשים של שרון מימר מאז שבא לקבוצה, במועדון נותן לו גיבוי מלא. "זה עוד יתחבר לו. יש כאן שחקנים שלא מבינים עדיין איפה הם נמצאים", אמרו במועדון לאחר המשחק אמש. גל לוי שוב לא נכלל אתמול בסגל ואמור לעזוב בחודש ינואר. בפתח תקוה עדיין עוקבים בזכוכית מגדלת אחר תומאש סיבוק וההחלטה תתקבל לקראת פתיחת החלון. השבוע תקים הקבוצה שני משחקי אימון ובסוף השבוע יקבלו השחקנים מנוחה ארוכה. מימר יחזור למערך הרגיל שלו שכולל שני בלמים. יניב בריק עשוי לשוב להרכב מול הפועל עכו, במשחק שייערך לאחר הפגרה. לירוי צעירי היה אתמול שוב השחקן שרץ הכי הרבה מבין שחקני פתח תקוה, ואחריו שוב מנור סולומון. בקבוצה היו מרוצים מרישאר סומא, שתופקד בכנף שמאל לאחר תקופה בה לא זכה לאשראי מהמאמן והביע תסכול בעקבות מעמדו החדש.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה
שרון מימר: "הזוי שספגנו במתפרצות"
מאות השתתפו בלוויית נחמן מנדל ז"ל

שחקן הפועל באר שבע דור אלו עם שחקן מכבי פתח תקוה לידור כהן. ברני ארדוב
נמכר הרבה לפני ההודעה הרשמית. אלו משמאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully