וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילין לוקאס ינחת היום בישראל, פרפרוגלו: "אנחנו משתפרים בהגנה"

6.11.2017 / 8:31

שחקן הרכש החדש יעבור בדיקות רפואיות: "הוא שחקן רעב שרוצה להוכיח את עצמו". הפורוורד היווני שהצטיין בניצחון באילת היה שבע רצון, גורם בירושלים: "מי שלא יראה רצינות ויעשה פרצופים - לא יהיה פה"

one

הפועל ירושלים זכתה אמש (ראשון) להפוגה מהלחץ לאחר שהשיגה ניצחון חוץ מול הפועל אילת בתוצאה 67:82, כאשר ירושלים הובילה לאורך כל המשחק ביתרון מבטיח. המאמן פוטיס קציקאריס הדגיש בפני שחקניו בסיום כי "להגנה ואינטנסיביות כזו אני מצפה מהקבוצה", בקבוצה עבדו על כך באימונים האחרונים, אולם לא רק עמלו על הפן המקצועי: בהנהלה שוחחו עם השחקנים בימים האחרונים והבהירו שהם מצפים משחקנים "לשחק ברצינות ולתת הכל עבור הקבוצה", כשלשחקנים אף הועבר המסר: "מי שלא יראה רצינות ויעשה פרצופים - לא יהיה פה".

בר טימור אוסטין דיי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
קצת נחת. בר טימור ויוגב אוחיון/ברני ארדוב

סטראטוס פרפרוגלו סיכם: "הצגנו רצינות מהדקה הראשונה על המגרש, והיה לנו משחק טוב. זו המטרה שלנו, להציג הגנה טובה, זה מה שאנחנו עושים בימים האחרונים ואני חושב שאנחנו משתפרים בזה. רצינו לשחק באינטנסיביות, לחצנו על אילת מהדקה הראשונה".

השחקן הוסיף: "הכדורסל הוא משחק קבוצתי. מול אילת אני עזרתי ומחר זה יהיה מישהו אחר. המשחק ביום רביעי מול גלאטסאריי הוא משחק שאנחנו חייבים לנצח בו, אנחנו חייבים להגן על הבית שלנו, במשחק הבית האחרון אכזבנו את האוהדים שלנו, אני מקווה שנוכל להציג בפניהם משחק מהנה ביום רביעי".

בתוך כך, בר טימור ספג מכה בברך, כשבקבוצה מנסים להכשירו לקראת המשחק החשוב מול הטורקים ביום רביעי.

ובינתיים, קיילין לוקאס, הרכש החדש, צפוי לנחות היום בישראל ולעבור בדיקות רפואיות. "הוא יעזור לנו בהגנה ובהתקפה, יביא אנרגיות למשחק, הוא שחקן רעב ומוכשר שרוצה להוכיח את עצמו. בעל הבנת גבוהה של המגרש וקריאת מצבים", הסבירו בקבוצה. "השחקנים חייבים להבין שיש להם אחריות ושהם לא יכולים לזלזל ולחשוב שזה יעבור בשקט. יש כאן כישרון וזה עניין של רצון. לא של יכולת", הוסיפו בקבוצה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully