וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס ניצחה את ריבר פלייט 1:2 ונותרה מושלמת

החבורה של גיז'רמן בארוס שלוטו ממשיכה לדהור. קרדונה ונאנדס כבשו בסופר קלאסיקו כדי להעלות אותה ל-24 נקודות מ-24 אפשריות. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים

שחקן בוקה ג'וניורס, אדווין קרדונה. AP
שער וכרטיס אדום. קרדונה/AP

בוקה ג'וניורס ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את היריבה המושבעת ריבר פלייט בסופר קלאסיקו של ארגנטינה. לבוקה יש כעת 8 ניצחונות מ-8 משחקים ובמספרים: 24 נקודות והפרש שערים 2:21. פתיחת עונה פשוט חלומית לקבוצה שנראית בדרך הבטוחה לאליפות, למרות שיש עוד 19 משחקים.

זה היה משחק חם, עם שני כרטיסים אדומים, שערים יפהפיים והרבה התרגשות. איגנסיו פרננדס ביצע עבירה שזיכתה אותו בכרטיס אדום בדקה ה-38 ואת בוקה ג'וניורס בבעיטה חופשית. אדווין קרדונה בעט כדור מושלם לחיבורים והעלה את בוקה ליתרון.

במחצית השנייה אותו קרדונה הורחק בדקה ה-61 ושמונה דקות לאחר מכן לאונרדו פונסיו הוותיק השווה בבעיטה מ-30 מטר. ריבר חגגה, אבל לא לזמן רב. בדקה ה-72 נאיטן נאנדס קיבל כדור ארוך משמאל וירה תוך כדי כריעה, 1:2 לבוקה. עד הסיום ריבר לא הצליחה להשוות.

בוקה מקדימה בתשע נקודות את טאז'רס ואת סן לורנסו והיא כמובן המועמדת הבכירה לזכייה באליפות. ריבר שהודחה בחצי גמר גביע הליברטדורס על ידי לאנוס בתום משחק גומלין דרמטי, תצטרך להתאושש במהירות מהשבוע הקשה הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully