וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים הביסה 0:3 את פ.צ. קלן, 3:3 בין וולפסבורג להרטה

צמד של סנדרו ואגנר (56 בפנדל ו-80) ושער נוסף של דניס גייגר (10) העלו את הקבוצה של יוליאן נאגלסמן אל המקום החמישי. הזאבים סיימו בתיקו ליגה שביעי ברציפות אחרי משחק משוגע

שחקני הופנהיים. GettyImages
הופנהיים חוגגת/GettyImages

המחזור ה-11 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה הופנהיים להידבק אל חבורת הצמרת עם 0:3 בחוץ מול פ.צ. קלן האומללה, שנותרה במקום האחרון. לאחר מכן, וולפסבורג והרטה ברלין נפרדו ב-3:3 פרוע.

פ.צ. קלן - הופנהיים 3:0

מה יהיה עם הקבוצה של פטר שטוגר? מי שחשב שפ.צ. קלן אולי תצליח לעשות משהו בליגה אחרי הניצחונות בגביע ובליגה האירופית, התבדה בגדול. הקבוצה של שטוגר הובסה והיא עדיין קבורה במקום האחרון עם שתי נקודות. מנגד, הופנהיים אמנם שמטה ניצחון חוץ מול איסטנבול בשקשהיר ביום חמישי בגלל שער בדקה ה-90, אבל חזרה לנצח בליגה ועשתה את זה בסטייל. דניס גייגר בן ה-19 כבש את השער הראשון בדקה העשירית, סנדרו ואגנר בפנדל (56) ועם שער נוסף בדקה ה-80 סידרו לאורחת שלוש נקודות בדרך ל-19 נקודות, שבע פחות מבאיירן המוליכה, אחת פחות משאלקה ובורוסיה דורטמונד ושלוש פחות מר.ב. לייפציג השנייה.

שחקני וולפסבורג חוגגים. GettyImages
הזאבים לא מצליחים לנצח, או להפסיד/GettyImages

וולפסבורג - הרטה ברלין 3:3

משחק משוגע בוולפסבורג, שם המארחת סיימה בתיקו ליגה שביעי ברציפות (!). ודאד איבישביץ' כבש להרטה אחרי 19 שניות ולמארחים נפסלו שני שערים ובנוסף, מריו גומז גם החטיא פנדל (20), לפני שהם השיגו מהפך מהיר משערים של יונוס מאלי (41) וגומז (44). קארים רקיק איזן (53), דיבוק אוריגי החזיר את היתרון לזאבים (60) ולבסוף, דייבי זלקה המחליף קבע חלוקת נקודות (83).

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully