וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גרגס זכתה בטורניר העילית ותעלה למקום ה-14 בעולם

הגרמנייה בת ה-29 נעלה את 2017 עם שני תארים בשני טורנירים אחרי שניצחה 5:7, 1:6 את קוקו ונדוויי ותעלה אל דירוג השיא שלה אחרי הניצחון התשיעי שלה ברציפות. האמריקאית תיכנס לטופ 10

יוליה גרגס טניסאית גרמנייה. מתוך טוויטר,
גרגס עם הגביע/מתוך טוויטר

יוליה גרגס, ללא ספק אחת מהטניסאיות בכושר המוצלח ביותר בסוף 2017, הצליחה לזכות היום (ראשון) בתואר הגדול ביותר בקריירה שלה. הגרמנייה בת ה-29 זכתה בטורניר העילית בז'ואיי, סין, אחרי 5:7, 1:6 מול קוקו ונדוויי האמריקאית (12 בעולם). זה קרה אחרי שגרגס זכתה ב-11 מ-12 המשחקונים האחרונים במשחק בעקבות פיגור 5:2 במערכה הראשונה. זה התואר השני ברציפות של גרגס אחרי שזכתה גם בגביע הקרמלין לפני שבועיים.

זה היה הניצחון התשיעי ברציפות של גרגס בסבב והיא השוותה שיא קריירה אותו קבעה ב-2011 כשזכתה בטורניר שטוטגרט והגיעה עד לחצי הגמר במדריד. שתי הטניסאיות יקבעו דירוג שיא בעקבות הטורניר המוצלח השבוע. ונדוויי תעלה אל המקום העשירי ותיכנס לראשונה לעשירייה הראשונה בעולם, בזמן שגרגס תעלה אל המקום ה-14, אחד יותר גבוה מהמקום ה-15 אליו הגיעה בשיאה במרץ 2012.

"לא יכולתי לדמיין סיום טוב יותר לשנה מאשר שני תארים בשבועיים, זה הגדול מכולם שלי", אמרה גרגס אחרי שקיבלה את הגביע מבת ארצה שטפי גראף, "אני מחכה לשנה הבאה שתתחיל כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully