וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון במקום הרביעי אחרי 1:2 דרמטי על בני לוד

הכתומים צימקו את הפער מאחי נצרת השנייה לשתי נקודות בלבד, בזכות שער של גיל יצחק בדקה ה-93. הפועל נצרת עילית והפועל עפולה סיימו ב-2:2, ניצחון ביתי ראשון להפועל מרמורק

שחקן הפועל תל אביב, טל בנש, מול שחקן הפועל ראשון לציון, גיל יצחק. קובי אליהו
הציב את ראשון לציון קרוב למקום המוביל לליגת העל. גיל יצחק/קובי אליהו

הליגה הלאומית יצאה הערב (שני) לפגרת השזרוע עם עלייתה של הפועל ראשון לציון למקום הרביעי אחרי 1:2 דרמטי על בני לוד. הפועל נצרת עילית והפועל עפולה חילקו נקודות עם 2:2 בדרבי העמקים, כשהפועל מרמורק השיגה ניצחון ראשון העונה כמארחת - 0:1 על עירוני נשר הלפני אחרונה.

הפועל ראשון לציון - בני לוד 1:2

הקבוצה של ניר ברקוביץ' עלתה למקום הרביעי בצורה דרמטית, עם שער ניצחון של גיל יצחק בדקה ה-93, אחרי מהלך מצוין של המחליף שלומי אביסדריס. ויקטור מרעי, שכבש את שער הניצחון של בני לוד במחזור הקודם מול הפועל פתח תקוה, נגח לרשת בדקה ה-50 וחגג את שערו הרביעי העונה (מתוך שישה של הקבוצה) אבל עומרי שקל דאג להשוות בחלוף דקה וכאמור בתוספת הזמן הושלם המהפך של ראשון לציון.

הפועל נצרת עילית - הפועל עפולה 2:2

חלוקת נקודות בדרבי העמקים, כשהקבוצה של אופיר חיים איבדה פעמיים את היתרון ונותרה ללא ניצחון בששת המחזורים האחרונים. עומר צלישר (9) כבש משחק שלישי ברציפות עבור הפועל עפולה ודודי טויטו (63) חגג שער בכורה, אבל האקסים יובל יוסיפוביץ' (35) וגיא דיין (82) השוו פעמיים ומנעו הפסד מנצרת עילית.

הפועל מרמורק - עירוני נשר 0:1

ברכות לרחובותים על ניצחון הבית הראשון העונה, באצטדיון ברמלה. אחרי שצברה רק שתי נקודות בארבעת המחזורים הקודמים וניצבה במקום ה-14 המוליך למבחנים, הפועל מרמורק אספה את שלוש הנקודות בזכות פנדל של איציק אבושדיד בדקה ה-20 וקפצה למקום ה-11. עירוני נשר עדיין במקום הלפני אחרון ועם ניצחון אחד בלבד, זה שהשיגה על חשבון הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully