וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אלמוג בוזגלו, שחקן לגיטימי בליגת העל שעושה הכול בדרך שלי"

כובש הצמד בניצחון בני יהודה על בית"ר ירושלים התייחס להשוואות לאחיו, מאור בוזגלו. גורם בבני יהודה: "זה ניצחון שיכול לשנות לנו את העונה". מתעצם הקרע בין האוהדים לברק אברמוב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הרבה אוויר השתחרר בבני יהודה אתמול (שבת) אחרי הניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים. "זה ניצחון שיכול לשנות לנו את העונה", אמרו במועדון. אומנם את רוב המחמאות קיבלו אמש אלמוג בוזגלו שכבש צמד, החלוץ נריוס ולסקיס והמאמן יוסי אבוקסיס, אבל אם נחזור אחורה, רק שבועיים או אפילו פחות מזה נראה כי המאמן וההנהלה היו די מיואשים ואובדי עצות, גם מהליטאי.

בבני יהודה ספרו את הימים עד הפגרה. בטרם המפגש מול מכבי פתח תקווה, כולם הרגישו במועדון כי משהו לא עובד. הסגל הקצר שפתח את העונה מצוין, שודרג עם הגעתם של מספר מושאלים ממכבי תל אביב, ולמעשה שינה את העונה של הכתומים. "חיכינו להם כל הקיץ ומשהו עד עכשיו לא התחבר שם", הודו בשכונה. רגע לפני שהתייאש וכבר חשב על איזה שחקנים הוא רוצה בחלון העברות בינואר, אבוקסיס החליט לחזור למה שעבד לו בקיץ.

אפשר להגיד שהשינוי או החזרה אחורה, היה מהלך של חוסר ברירה, זאת כדי לייצב את הקבוצה, לפחות עד הפגרה. בנוסף, אי אפשר להגיד כי מעמדו של ולסקיס בקבוצה היה יציב. אומנם הוא ואמיליוס זובאס (השוער הטוב בליגה לטענת רבים) היו בין החתמות הראשונות שנעשו לעונה זו, אבל כבר אחרי פתיחת העונה נראה כי אבוקסיס חיפש תחליף בשפיץ לחלוץ הבינוני.

עוד בנושא
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 2:3 דרמטי את בית"ר ירושלים במושבה
שכר השחקנים של מכבי תל אביב בשנת 2016: 65 מיליון שקלים
מכבי נתניה מקווה להכריז בקרוב על הישארותם של דראפיץ' ושי ברדה

שחקן בני יהודה אלמוג בוזגלו חוגג. יוסי ציפקיס
"לא מסתכל מסביב". אלמוג בוזגלו/יוסי ציפקיס

בשבועות האחרונים וסלקיס עונה לכל מבקריו. שלושה שערים בדקות הסיום הביאו לבני יהודה 9 נקודות ויציאה שקטה לפגרה. "אם יש משהו שיוסי נכשל בו זה הבאת זרים משמעותיים לקבוצה", אמר אחד השחקנים. "עוד שחקן או שניים כמו נריוס וזובאס והקבוצה במקום הייתה במקום אחר, בטח בליגה שיש העונה. הכי חשוב שהביטחון חזר. עכשיו אנחנו צריכים גם לדעת לשחק מול יריבות נחותות או ברמה שלנו".

אלמוג בוזגלו התייחס ליכולת שמציגה הקבוצה ואמר: "זה לא נכון להגיד שיותר נוח לנו מול קבוצות שיוזמות מולנו. נגד אשדוד היינו הרבה יותר טובים ברוב המשחק, אמנם הפסדנו, אבל כבר אז אפשר היה לראות כמה כשרון יש לנו בקבוצה. אני חושב שגם מול קבוצות גדולות אנחנו יכולים לבוא וליזום ולנצח. הוכחנו היום אופי והמון ווינריות. זה גם הרבה בזכות המאמן שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ברק אברמוב בעלי בני יהודה. לירון מולדובן
"קשה לנהל מלחמות מול אוהדים". אברמוב/לירון מולדובן

הקשר סיים את דבריו כשהוא עונה על החיים בצילו של אחיו מאור: "אני אלמוג בוזגלו ואני שחקן לגיטימי בליגת העל, אני לא מסתכל יותר מדי מסביב ואני עושה את הכל בדרך שלי".

לצד השמחה בקבוצה, נראה שהקרע הולך וגדל מול הגרעין הקשה של אוהדי הקבוצה לבין הבעלים ברק אברמוב. גם אתמול היו כאלה שתקפו את המועדון על כך שלא היה ניתן להשיג כרטיס לאצטדיון המושבה בגלל שהנהלה החליטה להקצות את רוב הכרטיסים לאוהדי בית"ר. במהלך השבוע האחרון הודה אברמוב בפני גורמים במועדון כי קשה לנהל את המלחמות האלה מול אותם אוהדים פעם אחר פעם ואם יש דבר אחד שיביא אותו בסופו של דבר לעזוב את הקבוצה, אלה אותם אנשים: "שחושבים שהמועדון שלהם", כך אמר. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, אברמוב צפוי לסיים את העונה הזו בבני יהודה, אך אם מחאות האוהדים ימשיכו, לא ברור מה יעשה הבעלים בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully