וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מקווה להכריז בקרוב על הישארותם של דראפיץ' ושי ברדה

5.11.2017 / 6:55

בקבוצה מקווים לסיים בהקדם את המו"מ ולהבטיח עוד עונה עם צמד המאמנים. דראפיץ' אמר אחרי הניצחון על הפועל חיפה: "הבקענו 101 שערים בשנה וחצי ולכן אני מאוד גאה במה שאנחנו עושים"

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ', שי ברדה. ברני ארדוב
לא ימתינו למשהו אטרקטיבי יותר. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

המגעים להארכת חוזיהם של מאמני מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ' ושי ברדה נמשכים ובקבוצה רוצים לסיים את המשא ומתן בקרוב ולהודיע כי השניים ימשיכו לפחות עוד עונה נוספת. דראפיץ' וברדה מצדם, כבר הביעו נכונות להישאר בעיר היהלומים ואינם מעוניינים להמתין ולראות אם יתפנו משרות אטרקטיביות בקבוצות אחרות.

דראפיץ' גם לא מחכה להכרזת המאמן החדש של נבחרת ישראל ובסיום ה-0:2 על הפועל חיפה אתמול (שבת) הוא אמר: "לא מפריע לי שהשם שלי לא נמצא ברשימת המועמדים לאימון הנבחרת. אני מתפרנס בכבוד, כיף לי במכבי נתניה ויש לי קבוצה לנהל כאן. לא כל מאמן טוב בליגה צריך להיות מאמן נבחרת. אני מאחל בהצלחה למי שצריכים לבחור את המאמן הבא לנבחרת".

על אף שניצחו את המוליכה והנחילו לה הפסד ליגה ראשון העונה, דראפיץ' ושחקניו שמרו על צניעות: "פלייאוף עליון יספק אותי, אבל אני צריך להסתכל גם למטה", אמר המאמן. "כשמינו אותי למאמן מכבי נתניה, רק רציתי להעמיד קבוצה ראויה לליגה הלאומית, אבל זה קרה מהר מאוד ועשינו קפיצה ביכולת. הבקענו 101 שערים בשנה וחצי. לדעתי זה נתון מטורף ולכן אני מאוד גאה במה שאנחנו עושים".

עוד בנושא:

מכבי נתניה ניצחה 0:2 את הפועל חיפה
דראפיץ': "חזרנו לכדורגל שלנו". קלינגר: "הייתה רמאות של השוער"
עימות חריף בין דורון אוסידון לקוון דן אוצ'ניק: "אגיש תלונה במשטרה"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
בנתניה מרוצים/ברני ארדוב

הבעלים אייל סגל החליט להשאיר את נושא אלחסן קייטה לדראפיץ' ולברדה ושניהם קבעו שהחלפתו בהפסקת המשחק אתמול הספיקה והוא לא ייענש מעבר לכך. קייטה התנצל בפני המאמנים כבר במחצית וגם בסיום ובנוסף, ביקש סליחה מהשחקנים על התנהגותו. שחקנים בנתניה אמרו התקרית אינה מאפיינת את החלוץ הגנאי: "הוא בחור מקסים ולאורך כל השבוע אין איתו שום בעיות", אמר אחד השחקנים, "כנראה שהוא לא הבין שהוא לא יכול לבעוט את הפנדל. בסך הכל, הוא גם רוצה להבקיע וזה טבעי שחלוץ ירצה גולים. הוא נענש בכך שהוחלף בהפסקה, אבל מספיק היה לראות איך הוא חגג איתנו בסיום על כר הדשא כדי להבין שהוא בחור מצוין".

דראפיץ' התייחס לעניין בסיום: "לקייטה היה כנראה אומץ והוא רצה לנסות אותנו. הוא בא אחרי המשחק וביקש סליחה ממני ומהשחקנים. ממשיכים הלאה". על כך שנהנה מפנדל מפוקפק ומכרטיס אדום שלא היה צריך להיות מונף לעבר עדן בן בסט, אמר דראפיץ': "טעויות של שופטים מתקזזות ולכן אין טעם להתייחס לזה. היום זה היה אולי לטובתי ומחר זה יכול להיות לחובתי".

על כך שנתניה לא יוצאת בהצהרות באשר לאליפות אמר דראפיץ': "אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. כשהובלנו 0:2 חששתי שנקבל גול. אני רוצה שנהיה קבוצה יותר חזקה. היו לנו הרבה איבודי כדור. כשאני ארגיש שיש לי ביטחון מוחלט בקישור, בהגנה, אני אוכל לתת הצהרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי נתניה ערן לוי, אלחסן קייטה מתווכחים. ברני ארדוב
לא ייענש למרות התקרית. קייטה מתווכח עם ערן לוי על הפנדל/ברני ארדוב

על ההחמצות של ברק בדש, שנכנס כמחליפו של קייטה בהפסקה, אמר דראפיץ': "ברק לא שיחק הרבה זמן. אני אוהב את הגישה שלו וזה יותר חשוב לי מגולים. בחרתי להכניס אותו ולא את עדן שרם, כי הוא עובד מאוד קשה ומחזיק יפה בחדר ההלבשה. הוא מקצוען אמיתי".

כשנשאל האם כל הקבוצות צריכות ללמוד ממכבי נתניה והאם כל המאמנים צריכים להעתיק את ההתנהלות שלו כמאמן שדוגל בכדורגל שמח, אמר דראפיץ': "הפסקתי להיות רובין הוד של הכדורגל הישראלי. אני דואג לקבוצה שלי".

בנתניה היו מרוצים מאוד מהקהל, שהגיע במספרים יפים: "אני רק יכול להתנצל בפני 400 אוהדים שלנו, שלפי הבנתי לא יכלו לרכוש כרטיס והלכו הביתה", אמר הבעלים אייל סגל, "היה עלינו איסור למכור את כל הכרטיסים ולכן היו כמה מאות שלא יכלו להיכנס לאצטדיון. אני חולם שלכל משחק בית נמכור את הכרטיסים לפני שבת ושכבר במכירה המוקדמת נסיים את כל הכרטיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully