וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך בישראל, מכבי חיפה מתכוונת לפנות לליאור רפאלוב

5.11.2017 / 18:30

המנהל הספורטיבי המיועד ינכח במשחק מול סכנין. במועדון הבינו שקשר קלאב ברוז' עשוי לחזור בינואר, גורם: "אם זה יקרה, ננסה לצרף אותו". ההרכב שתרגל גיא לוזון הפתיע את השחקנים

שלומי גבאי

"ראינו את ההרכב אתמול והופתענו מאוד. גיא פשוט הלך על כל הקופה. לא זכור מתי הוא עלה בהרכב התקפי כזה. יכול להיות שהוא הבין שבמשחק הזה הוא צריך גם תוצאה טובה". כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לאחר האימון המסכם אתמול לקראת המפגש מול סכנין (21:00, ספורט 5), בו שינה גיא לוזון את המערך ותרגל 4:4:2, עם עומר דמארי וקלאוס בחוד, כשקאיו וסינטאיהו סלליך ישחקו באגפים. "אין כאן הרבה שחקנים שיעשו הגנה, במיוחד שנטע ואלברמן לא תורגלו. לפי מה שנראה, הוא הקשיב בעצת קוסטדינוב ומנסה אותו בקישור האחורי", אמר אחד מהם.

בחיפה עוקבים אחר מצבו של ליאור רפאלוב. גורם במועדון אמר אתמול: "אם ליאור יחזור לישראל בינואר, ננסה לצרף אותו. אבל קודם צריך לראות שזה יקרה, ושהתנאים לחזרה שלו לישראל יבשילו". בחיפה לא מתכוונים לשלם את הסכומים עליהם דובר בקיץ, כמיליון יורו עבור כרטיסו. ההערכה היא שמכבי תל אביב תיכנס גם היא לתמונה. כזכור, גם שמותיהם של מרואן קבהא ועלי מוחמד כבר הוזכרו, משום שהמטרה של המועדון היא לצרף קשר אחורי נוסף.

עוד בנושא
מכבי נתניה מקווה להכריז בקרוב על הישארותם של דראפיץ' ושי ברדה
הפועל חיפה: אוסידון התלונן באיגוד. אמר לשופט: "הקוון הכשיל אותך"
בדרך חזרה לישראל? "ליאור רפאלוב לא בתוכנית של קלאב ברוז'"

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון. ברני ארדוב
"הבין שצריך תוצאה טובה". לוזון/ברני ארדוב

מוחמד אלאך הגיע לארץ ויצפה במשחק מול סכנין. לוזון עצמו סיפר למקורביו כי הוא לא מוטרד מהגעת המנהל הספורטיבי והוא מרוכז במשחק הערב. אם לוזון יפוטר אלון חרזי או איתי מרדכי יחליפו אותו על הקווים, כששמו של הראשון כבר עלה בשיחות פנימיות בסוף השבוע. חלק מאנשי המועדון קוראים לשחר לא לצרף מאמן זר כעת אלא רק בקיץ, כדי שיתחיל לאמן תחת הסגל שהוא בנה, אולם הבעלים משאיר את ההחלטה למנהל הספורטיבי, שלא צפה היום במשחק הליגה של ויטסה מול זוולה.

(עדכון ראשון: 9:02)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully