וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר פריס: פיליפ קראינוביץ' עלה לגמר מאסטרס ראשון בקריירה

הסרבי המפתיע, שהתחיל את דרכו במוקדמות, ניצח 4:6, 7:6 (2), 6:7 (5) את ג'ון איזנר ורשם את ההישג הגדול ביותר בקריירה. ישחק בגמר מול ג'ק סוק, שניצח 5:7, 2:6 את ז'וליאן בנטו המקומי

פיליפ קראינוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
סיפור הצלחה מפתיע. פיליפ קראינוביץ' חוגג/רויטרס

טורניר המאסטרס בפריס יספק בכל מקרה זוכה היסטורי בשנת 2017. פיליפ קראינוביץ', הטניסאי הסרבי בן ה-25 שעלה מהמוקדמות, המשיך את מסע הקסם שלו הערב (שבת) והעפיל לגמר עם ניצחון מפתיע 4:6, 7:6 (2), 6:7 (5) על ג'ון איזנר האמריקאי שדורג תשיעי בטורניר. קראינוביץ' יפגוש בגמר את ג'ק סוק כששניהם ינסו לזכות בתואר מאסטרס ראשון.

קראינוביץ', שב-2012 דורג במקום ה-420 בעולם ואל הטורניר הנוכחי הגיע מהמקום ה-77, נהנה מפרישתו של רפאל נדאל לפני רבע הגמר אתמול. הסרבי הצליח לשבור את איזנר בעל ההגשות האימתניות כבר במשחקון החמישי, הפסיד בשובר שוויון במערכה השנייה, אך עמד בלחץ בשובר השוויון המכריע ולא ידע את נפשו מרוב אושר בסיום. "זה היום הטוב ביותר בחיי", אמר בסיום. גם מאמנו יצא מגדרו ופשט את החולצה במהלך החגיגות.

קראינוביץ' הוא המדורג נמוך ביותר שישחק על תואר מאסטרס 1,000 מאז אנדריי פאבל הגיע לגמר בפריס ב-2003. הוא גם הטניסאי הראשון שמגיע לגמר טורניר מאסטרס מהמוקדמות אחרי ייז'י ינוביץ' עשה את זה, גם הוא בברסי. זו הפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות שסרבי מגיע לגמר ברסי אחרי שנובאק דג'וקוביץ' עשה את זה בין 2015-2013. קראינוביץ' הוא גם הטניסאי הרביעי שמגיע ממוקדמות הטורניר לגמר אחרי יאנוביץ', ראדק סטפאנק (2004) וסרחיו קסאל (1986).

עוד בנושא:
רפאל נדאל פרש מטורניר פריס ונמצא בספק לטורניר גמר הסבב
רפאל נדאל הבטיח את המקום הראשון בעולם בתום שנת 2017

פיליפ קראינוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ניצל עד תום את פרישתו של רפאל נדאל. פיליפ קראינוביץ'/רויטרס

סוק מחכה לקראינוביץ'

ז'וליאן בנטו שיחק במהלך הקריירה שלו בעשרה משחקי גמר בסבב ה-ATP. באף אחד מהם הוא לא הצליח לנצח. הטניסאי הצרפתי בן ה-35 חלם שיקבל הזדמנות 11 מול הקהל הביתי שלו בברסי, אבל לצערו המסע המופלא שלו בטורניר בא לקיצו. המדורג 83 בעולם, שקיבל כרטיס חופשי להגרלה הראשית בטורניר, לא היה יכול לג'ק סוק האמריקאי (22) והפסיד לו 7:5, 6:2. ניצחון בגמר יעניק לסוק פרט לתואר המאסטרס הראשון בקריירה, גם את הכרטיס לטורניר גמר הסבב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ק סוק טניסאי אמריקאי. רויטרס
הישג ענק מבחינתו. ג'ק סוק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully