וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה 1:4 בחוץ את ווסטהאם, 11 דקות וניצחון לחמד

מוחמד סלאח כבש צמד והמייטי רדז חיברו שני ניצחונות ליגה לראשונה מאוגוסט. ברייטון המשיכה את פתיחת העונה המפתיעה ועלתה למקום ה-9 אחרי 0:1 בחוץ על סוונסי. לסטר וסטוק נפרדו ב-2:2

גלן מארי שחקן ברייטון חוגג שער. רויטרס
הפתעה נעימה עד כה. מארי חוגג/רויטרס

המחזור ה-11 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך כשבמשחק המוקדם סטוק סיטי ולסטר נפרדו ב-2:2. ברייטון ניצחה 0:1 אצל סוונסי (11 דקות לתומר חמד) והיא במקום התשיעי. במשחק הערב, ליברפול הביסה 1:4 בחוץ את ווסטהאם.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול כובש מול ג'ו הארט שוער ווסטהאם. רויטרס
כל כך קל. סלאח מכניע את הארט/רויטרס

ווסטהאם - ליברפול 4:1

לראשונה מאז המחזור השני והשלישי, אי שם באוגוסט, המייטי רדז עם שני ניצחונות ליגה רצופים אחרי שגם הם טיילו בלונדון מול הפטישים האיומים, אולי במשחקו האחרון של סלבאן ביליץ'. סאדיו מאנה בישל במתפרצת למוחמד סלאח אחרי קרן של ווסטהאם (21) ו-2:37 דקות לאחר מכן, ג'ואל מאטיפ המשיך מקרוב פנימה אחרי הדיפה לא מספיק טובה של ג'ו הארט. מנואל לאנסיני עוד צימק לווסטהאם (55) אחרי שהוריד כדור ברחבה ובעט מקרוב, אך האופטימיות החזיקה בקושי דקה וחצי לפני שאלכס אוקסלייד צ'מברליין מצא את הרשת בניסיון השני שלו (56). רבע שעה לסיום, מאנה שוב מצא את סלאח, שעם בעיטה יפה השלים צמד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן לסטר סיטי ויסנטה איבורה חוגג. רויטרס
שער הבכורה שלו באנגליה לא הספיק. ויסנטה איבורה חוגג/רויטרס

סטוק סיטי - לסטר סיטי 2:2

השועלים, שחיפשו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, פתחו נפלא ועלו ליתרון בעזרת שער בכורה בפרמיירליג של ויסנטה איבורה הספרדי בדקה ה-33. שרדאן שאקירי איזן לפני ההפסקה (39) ולמרות יכולת טובה של המארחים במחצית השנייה, ריאד מחרז הצליח לעקוץ (60) ולהחזיר את היתרון לקבוצה של קלוד פואל. פיטר קראוץ' הותיק, שעלה כמחליף בפעם ה-142 בקריירת הפרמיירליג שלו והשווה את שיאו של שולה אמאובי, איזן בדקה ה-73 וקבע את תוצאת המשחק.

סוונסי - ברייטון 1:0

העונה המוצלחת של השחפים נמשכת והם טיפסו בזכות הניצחון הזה למקום התשיעי, לפחות עד שיושלם המחזור. בדקה ה-29, אנתוני קנוקר הרים לתוך תיבת החמש, שם המתין גלן מארי חופשי ומאושר ודחק עם הירך פנימה. תומר חמד החליף בדקה ה-79 את כובש השער, בעוד בירם כיאל, שמתאושש מהפציעה הארוכה, עדיין לא נכלל בסגל.

משחקים נוספים:

האדרספילד - ווסט ברומיץ' 0:1
להאדרספילד: ראג'יב ואן לה פרה (44)

ניוקאסל - בורנמות' 1:0
לבורנמות': סטיב קוק (92)

סאות'המפטון - ברנלי 1:0
לברנלי: סם ווקס (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully