וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטי קאסורלה: "הרופאים אמרו, 'אם תוכל ללכת שוב עם הבן שלך, תהיה מרוצה'"

קשר ארסנל סיפר כי מצב הקרסול המזוהם שלו היה כל כך גרוע, עד שהרופאים שקלו לכרות את רגלו. בסופו של דבר לקחו עור מידו השמאלית: "רוצה לחזור בינואר". ונגר: "הוא אמיץ וחזק"

סנטי קאסורלה שחקן ארסנל. רויטרס
שיחזור כמה שיותר מהר. קאסורלה/רויטרס

סנטי קאסורלה לא זכה לשחק כדורגל כבר למעלה משנה. זה קרה בפעם האחרונה באוקטובר 2016. מאז עבר שמונה ניתוחים, אך הפצע בקרסולו לא החלים, ובמקום זאת הפך מזוהם בשלב מסוים. קשר נבחרת ספרד בן ה-32 סיפר ל"מארקה" כי הזיהום אכל לו את גיד האכילס ברגלו הימנית, עד כדי כך ש"שמונה סנטימטרים ממנו היו חסרים".

הניתוח האחרון התבצע ב-29 במאי, כשהרופאים, שחששו שייאלצו לכרות את רגלו, לקחו עור מידו השמאלית, עליה היה קעקוע של ביתו, כדי להחדיר בקרסולו הימני. "הרופאים אמרו לי, 'אם תוכל ללכת שוב עם הבן שלך בגינה, תהיה מרוצה'. מה שעברתי לא פשוט כפי שאנשים חושבים".

הבעיות הרפואיות של קשר ארסנל החלו במשחק ידידות של נבחרת ספרד מול צ'ילה, בספטמבר 2013. את הניתוח הראשון בברכו עבר בדצמבר 2015, ולאחר מכן הגיעו הבעיות החמורות בקרסול.

אלא שכעת, הוא כבר חושב על חזרה למגרשים. "המטרה שלי היא לשוב בינואר", אמר. "אף פעם לא הקשבתי לאלה שאמרו שאוכל לשחק כדורגל רק עם הילדים שלי. עדיין נשאר בי המון מה לתת. ארסנל האמינה בי כשהאריכה לי את החוזה עד 2018. עכשיו אני מבין למי באמת אכפת ממני. מדי יום קיבלתי הודעה מאנדרס אינייסטה, מדויד סילבה ומדויד וייה".

מאמנו של קאסורלה ארסן ונגר סיפר: "אני בקשר איתו במהלך השיקום שלו, זו היתה תקופה קשה בצורה בלתי רגילה עבורו. אין הרבה אנשים שכל כך אוהבים כדורגל כמוהו. הוא אמיץ וחזק מאוד, ומאחורי החיוך הזה יש כוח שקשה לתאר. אנחנו מקווים שהוא יחזור בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully