וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי תל אביב: אצילי חוזר להרכב, בכורה לקורצקי

למרות ההפסד לאסטנה, ג'ורדי קרויף היה די מרוצה מהיכולת ולא יבצע שינויים רבים, כאשר דור מיכה וארון שוינפלד עשויים לקבל דקות. המארחת תתייצב עם מאמנה החדש (א', 20:30, ספורט 1)

מחזור 10הסתיים05/11/2017
הפועל רעננה
    0
    • (10) דסה
    מכבי תל אביב

    הפועל רעננה:

    מנחם קורצקי יפתח רשמית קדנציה נוספת כמאמן הקבוצה ויערוך שני שינויים בהרכב, כאשר יעלה עם עמנואל אמבולה כמגן השמאלי במקומו של ירדן כהן ויחזיר את שניר שוקר להרכב. את שני השחקנים הספיק קורצקי לאמן ברעננה בסיבוב הקודם והוא מקווה שיתרמו מניסיונם לקבוצה. ברעננה מקווים לצאת דרך חדשה עם המאמן השלישי שלהם העונה, כאשר כל תוצאה פרט להפסד תהיה הישג מבחינתם.

    מכבי תל אביב:

    עומר אצילי צפוי לחזור להרכב. ג'ורדי קרויף היה מרוצה מצורת המשחק מול אסטנה, כך שלא צפויים שינויים רבים. שרן ייני אמור להמשיך כמגן ימני וגם אור דסה עשוי לקבל שוב קרדיט בקישור. דור מיכה וארון שוינפלד, שחזרו לסגל אחרי פציעות ארוכות, יקבלו דקות ככל הנראה, אך רק כמחליפים.

    עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
    הצהובים בונים עליו. אצילי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * 16 מפגשים נערכו בין הקבוצות בכל המסגרות, והמאזן עומד על 1:14 לטובת מכבי תל אביב ועוד תיקו בודד. הניצחון היחיד של רעננה היה בספטמבר 2015 - 1:2 בבלומפילד במחזור הרביעי.

    * כמארחת, רעננה כבשה רק שלושה שערים לרשת מכבי תל אביב בשמונה משחקים, מתוכם שבעה הסתיימו בהפסד ואחד בתיקו.

    * רעננה היא קבוצת הבית הגרועה בליגה עד כה, עם נקודה בודדת והפרש שערים 9:1 בארבעה משחקים אותם אירחה. היא גם הפסידה שבע פעמים העונה - יותר מכל קבוצה אחרת.

    * מנחם קורצקי חזר לקדנציה שנייה ברעננה, אליה הגיע לפני הפלייאוף בעונת 2012/13, העלה לליגת העל ושרד בעונה לאחר מכן. גם את הבכורה בקבוצתו הקודמת הפועל תל אביב עשה במשחק מול מכבי תל אביב, והפסיד 1:0.

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: איתן שמואלביץ'
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully