וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון הייוורד: "אני שם עליי 0 ציפיות לקראת החזרה"

הפורוורד הפצוע של בוסטון התראיין ודיבר על אימוני הזריקות על כיסא שהוא עורך בשבועות האחרונים: "זה מרגש לחזור למגרש ולהרגיש את הכדור". קליבלנד: טריסטן תומפסון בחוץ לחודש

גורדון הייוורד בוסטון סלטיקס. AP
הייוורד הפצוע/AP

שבועיים וחצי מאז שנפצע בצורה קשה במהלך משחק הפתיחה של עונת ה-NBA מול קליבלנד, ערך היום (חמישי) גורדון הייוורד מסיבת עיתונאים. הפורוורד בן ה-27 דיבר על התחושות ומצבו אחרי הפציעה הקשה והשבר המלא שספג בקרסול.

עוד בנושא:
לברון ג'יימס מודה: "הקבוצה די מרוקנת כרגע"
קליבלנד הובסה בבית, בוסטון עם עוד ניצחון

"ברור שאני יותר נייד מאשר הייתי לפני שבועיים", אמר הייוורד, "התחלתי בדרך להחלמה ואני מתרגש לחזור לעניינים". הייוורד מתאמן בימים האחרונים בזריקות בעודו יושב על הכיסא: "לחזור אל המגרש ולהרגיש שוב את הכדור, זו הייתה הרגשה נהדרת כדי להתחיל בתהליך". הייוורד דיבר על כך שפול ג'ורג', שעבר גם הוא פציעה קשה בעבר, שוחח איתו: "הייתי באולם כשהוא שבר את הרגל שלו. הוא יודע איך זה מרגיש ומה צריך לעשות כדי לחזור ל-100%. בראד סטיבנס עזר לסחוב אותי אל המטוס. היו שם כנראה 20 אנשים שרצו לעזור, זה מאפיין מאוד את בראד. אני שם עליי 0 ציפיות בנוגע לחזרה שלי. אני מקווה שאחזור בקרוב לשבת על הספסל של הקבוצה".

במקביל, קליבלנד הפצועה תיאלץ להסתדר בלי עוד שחקן בשבועות הקרובים. טריסטן תומפסון, שנפצע במהלך ההפסד לאינדיאנה הלילה וסובל ממתיחה בשוק, צפוי להיעדר למשך חודש מהמגרשים. הסנטר, שפתח את העונה בצורה לא טובה כמו כל הקבוצה שלו עם 4.7 נקודות ו-6 ריבאונדים, יצטרף לאייזאה תומאס שפצוע גם הוא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully