וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: רפי כהן ינסה להוציא את הפועל פתח תקוה לדרך חדשה

מאמן השוערים של המלאבסים יעמוד על הקווים נגד בית"ר תל אביב רמלה, שנמצאת בכושר נהדר, וינסה להוביל אותם לניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים. הפועל רמת גן מול הרצליה בקרב המאכזבות

רפי כהן. ירון בר לב, מערכת וואלה! NEWS
קיבל יריבה קשה. רפי כהן/מערכת וואלה! NEWS, ירון בר לב

המחזור העשירי בליגה הלאומית ייפתח כבר היום (חמישי) עם המשחק המרכזי בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא. מחר ייערכו ארבעה משחקים נוספים, כולל הראשון של הפועל פתח תקוה מאז פיטורי אורן קריספין.

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה

גם פיטוריו של אריק בנאדו לא עזרו לאורדונים להשיג נקודות ביום שני, כאשר פטריסיו סייג הדריך את הקבוצה ה-2:0 מול בית"ר תל אביב רמלה. למזלו של סייג, היריבה הבאה שלו היא נועלת הטבלה המאכזבת מהשרון, שגם לה רק ניצחון אחד מפתיחת העונה. הקבוצה של משה סיני תחסר את בר לביא, שהורחק בהפסד לנצרת עילית במחזור שעבר.

הפועל חדרה - הפועל קטמון

ההתחלה של ניסו אביטן אצל העולה החדשה לא הייתה חלקה, כאשר הפסיד את שני משחקיו הראשונים, אך בחמשת המחזורים האחרונים חדרה לא הפסידה וצברה תשע נקודות - שמביאות אותה למרחק נקודה מהירושלמים בין הצדדים. בשני המשחקים האחרונים הקבוצה מהשרון סיימה בתיקו מול הפועל תל אביב ולאחר מכן יצאה מפיגור 2:0, ניצחה את ראשון לציון וקטעה לה רצף של חמישה ניצחונות. קטמון, מנגד, מגלה חוסר יציבות וטרם חיברה שני ניצחונות רצופים העונה. במחזור שעבר שחזרה את ההישג של חדרה, ונפרדה בתיקו מהפועל תל אביב.

הפועל פתח תקוה - בית"ר תל אביב רמלה

המלאבסים לא ניצחו בחמשת המחזורים האחרונים, וההפסד ללוד ביום שני הביא לפיטוריו של אורן קריספין. עוד טרם מונה מאמן חדש, ומי שיעמוד על הקווים מול הקבוצה המלהיבה של זיו אריה יהיה שוער העבר ומאמן השוערים בהווה רפי כהן. האורחת נמצאת במומנטום הפוך לחלוטין ומגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ומהמקום הרביעי בטבלה (בשוויון נקודות עם הפועל תל אביב).

הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת

האורחת הוציאה במחזור הקודם עצבים על מרמורק, בעקבות התבוסה לכפר סבא לפני כן, וניצחה 1:4. הקבוצה המרשימה של אדהם האדיה נמצאת במקום השני, ארבע נקודות מעל הפועל תל אביב, ותנסה לשמור על הפער. הקבוצה של חיים שאבו ניצחה במחזור האחרון את הפועל עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully