וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג ניצחה 1:2 את האנובר ועלתה אל המקום השני

טימו ורנר בישל ליוסוף פולסן (70), כבש בעצמו (85) והוביל את השוורים לניצחון חשוב. יאן פיטה ארפ בן ה-17 שוב כבש לזכות המבורג, שניצחה 1:3 את שטוטגרט, שאלקה ניצחה 0:1 בפרייבורג

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
סידר לקבוצה שלו שלוש נקודות יקרות. ורנר/GettyImages

המחזור ה-11 בגרמניה יצא הערב (שישי) לדרך כאשר פרנקפורט ניצחה את ורדר ברמן 1:2, בזכות בישול דרמטי של טאלב טואטחה. בשבת ייערכו שישה משחקים נוספים, הבולט שבהם הוא המפגש המרתק בין דורטמונד לבאיירן מינכן (הראשונה נגד השנייה). בנוסף, ר.ב. לייפציג תארח את האנובר (השלישית נגד הרביעית).

פרנקפורט - ורדר ברמן 1:2

טאלב טואטחה שב לסגל אחרי שני משחקים בחוץ, עלה מהספסל בדקה ה-79 ובישל את שער הניצחון, עשר דקות לאחר מכן. פתיחת העונה האיומה של ברמן ממשיכה, עם חמש נקודות בלבד אחרי 11 מחזורים, כשגם פיטוריו של אלכסנדר נורי והחלפתו הזמנים במאמן הנוער פלוריאן קולפלדט לא ממש עזרו הערב. אנטה רביץ' העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-17 עם בעיטה יפהפיה לחיבורים, אך שבע דקות לאחר מכן ניצל ניקולס מויסנדר ערבובייה ברחבה והשווה. אלא שאז, בדקה ה-89, הגיע הרגע הגדול של טואטחה, שפרץ מאגף שמאל והגביה לרחבה, הישר לראשו של סבסטיאן האלר שקבע את תוצאת המשחק.

יאן פיטה ארפ שחקן המבורג. AP
זיכרו את השם, ארפ/AP

ר.ב. לייפציג - האנובר 1:2

בשבוע שעבר הצליחו הצפוניים לנצח 2:4 את בורוסיה דורטמונד והם חלמו להשיג ניצחון שני ברציפות מול קבוצה גדולה וגם עלתה ליתרון, אבל ספגה פעמיים ונוצחה על ידי ר.ב. לייפציג שחזרה לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות, בליגה ובליגת האלופות. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-56. אילאס בבו העביר כדור רוחב לג'ונתאס שהמשיך בנגיעה פנימה את ה-0:1. לייפציג הצליחה לאזן בדקה ה-70. טימו ורנר המצוין הגיע למצב מסוכן, אבל העדיף למסור ומצא את יוסוף פולסן שדחק מקרוב פנימה את ה-1:1. ורנר עצמו כבש את השני בתום מהלך יפה ומסירת רוחב מהאוויר של אמיל פורסברג בדקה ה-85. לייפציג עם ניצחון, שמעלה אותה לפחות זמנית אל המקום השני.

המבורג - שטוטגרט 1:3

ברכות לדינוזאורים. לראשונה מאז המחזור השני, הצליחה המבורג להשיג ניצחון ובסף הכול זה הניצחון השלישי שלהם העונה. יאן פיטה ארפ בן ה-17 כבש לזכות המבורג שער משחק שני ברציפות (69) כשלפניו ארון האנט (20) ופיליפ קוסטיץ' (65) מרשיתים. דניאל גינצ'ק איזן זמנית בפנדל (55). דניס בורניץ' הורחק אצל האורחת כבר בדקה ה-12 עם צהוב שני.

פרייבורג - שאלקה 1:0

בשקט בשקט ובלי יותר מדי רעש, הרויאל בלוז המשיכו בפתיחת העונה הטובה שלהם. שאלקה השיגה ניצחון שישי העונה ועלתה זמנית אל המקום הרביעי עם 20 נקודות מ-33 אפשריות. דניאל קאליג'ורי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-62.

משחקים נוספים:
בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 1:1
למנשנגלדבאך: יאניק וסטגור (19), למיינץ: עבדו דיאלו (19)

אוגסבורג - באייר לברקוזן 1:1
לאוגסבורג: קווין דאנסו (49), ללברקוזן: קווין פולאנד (47)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully