וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "לא הייתי צופה בליברפול גם אם הייתה משחקת אצלי בחצר"

שחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר ירה לכל הכיוונים: "סיטי כבר גרמה לאנשים להתלהב בעבר בצורה מוגזמת. הבעיה שלה היא ה-DNA - מתישהו היא תהרוס לעצמה. מוריניו צריך לסתום את הפה ולעבוד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מספק את הסחורה אבל סופג אש. מוריניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצות האנגליות עושות חיל עד כה העונה בליגת האלופות. צ'לסי אמנם הפסידה ביום שלישי 3:0 לרומא, אך ליברפול ומנצ'סטר יונייטד ניצחו וכך גם מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם שהרשימו במיוחד כאשר גברו על נאפולי וריאל מדריד בהתאמה. בסך הכול, ב-20 משחקים של הנציגות האנגליות בצ'מפיונס, הן רשמו 15 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד ונמצאות כולן בדרך לשמינית הגמר (טוטנהאם וסיטי כבר עלו, צ'לסי היחידה שלא מוליכה את הבית שלה). ההישגים הללו מגיעים אחרי מספר שנים שהאנגליות לא הצליחו במיוחד על הבמה הכי גדולה של הכדורגל האירופי, אך רוי קין לא מתרשם.

ראשית, הוא "נכנס" בליברפול: "קשה להתלהב מהם, הם לא מתקדמים לשום מקום", אמר, "כשהעונה תגיע לרגעי ההכרעה הם לא יהיו קרובים לזכות בכלום. ההגנה שלהם חלשה, יש סימני שאלה לגבי השוער (סימון מיניולה). אין שם יציבות. גם אם הם היו משחקים בחצר האחורית שלי לא הייתי צופה בהם".

גם הקבוצה איתה שחקן העבר האירי הכי מזוהה, מנצ'סטר יונייטד, לא חמקה מביקורות מצד קין - ששלח חיצים בעיקר לעבר ז'וזה מוריניו. "פשוט תסתום את הפה ותעשה את העבודה שלך", המליץ קין למאמן השדים האדומים כאשר הוא מתכוון לסכסוך שנוצר בינו לבין אוהדי הקבוצה סביב סגנון המשחק המבוקר.

ואם חשבתם שהעונה הנהדרת של סיטי עד כה תמנע מקין להעביר ביקורת גם עליה, תחשבו שוב. "הדאגה היחידה שלי לגביהם היא ה-DNA של הקבוצה", אמר, "כמועדון, הם נוטים להרוס לעצמם. הם כבר גרמו לאנשים להתלהב מהם בעבר בצורה מוגזמת. כשמסתכלים על הסגל שלהם ועל המאמן, ברור שמתישהו הם יעצרו".

עוד בנושא
מוריניו סימן למבקריו לשתוק: "אנשים מדברים יותר מדי. שיירגעו. תנוחו"
כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו לא כפי שהיינו, צריך לשנות דברים"
רביעייה, שיא חדש וכרטיס לשמינית הגמר: 2:4 למנצ'סטר סיטי על נאפולי

רוי קין מאמן איפסוויץ'. Scott Heppell, AP
יורה לכל הכיוונים. רוי קין/AP, Scott Heppell

קין לא היה היחיד לבקר את מוריניו, שחטף גם משחקן העבר של ליברפול, סטיב מקמנמן: "כשאני רואה כדורגל אני רוצה ליהנות ולכן יש לי בעיה עם העובדה שמוריניו מאמן את מנצ'סטר יונייטד. אם הוא היה מאמן בדרך הזו את ליברפול לא הייתי שמח בכלל. אני רוצה ליהנות ואני לא נהנה בכלל. הקבוצה הזאת משעממת אותי למוות".

כוכב העבר המשיך במתקפה והכריז: "אי אפשר כל הזמן לבוא ולהגיד 'או כן, השגנו שלוש נקודות היום'. אני לא רוצה לחזור הביתה אחרי משחק ולהגיד לעצמי 'זה היה זבל מוחלט, אבל ניצחנו 0:1'. אם אוהדי מנצ'סטר יונייטד אוהבים את מה שהם רואים בסדר גמור. אבל אני אישית מעדיף לראות את סיטי של פפ גווארדיולה מפרקת קבוצות אחרות מאשר את זה (מנצ'סטר יונייטד)".

יש לציין כי מוריניו עצמו שידר מיאוס מהביקורות נגדו וסימן לאלו המבקרים אותו לשתוק במהלך הניצחון על טוטנהאם בליגה בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לואיס פיגו, סטיב מקמנמן, ריאל מדריד ותיקים. אתר רשמי
מעדיף את סיטי של פפ. מקמנמן במשחק וותיקים/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully