וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: חימקי הנחילה לריאל מדריד הפסד ראשון, פנרבחצ'ה טיילה

הרוסים ניצחו בספרד 80:86. סל של בובואה שנייה לסיום סידר לבאסקוניה 84:85 דרמטי על פנאתינייקוס. אלופת היורוליג הביסה 66:79 את ולנסיה, באמברג ניצחה את הכוכב האדום בבלגרד

ג'ייסון גריינג'ר באסקוניה. GettyImages
משחק גדול וניצחון דרמטי. ג'ייסון גריינג'ר/GettyImages

המחזור החמישי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי), כאשר מלבד משחקה של מכבי תל אביב במילאנו, נערכו עוד ארבעה מפגשים. הכוכב האדום הפסידה 75:69 לבאמברג בבית, פנרבחצ'ה ניצחה 66:79 את ולנסיה, באסקוניה גברה על פנאתינייקוס אחרי דרמה ולקינוח חימקי מוסקבה הנחילה לריאל מדריד הפסד ראשון העונה.

לוקה מיטרוביץ' שחקן באמברג מול הכוכב האדום. GettyImages
מיטרוביץ' הצליח לצאת עם ניצחון מול האקסית/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - באמברג 75:69

אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדים ונראתה רע, הצליחה האלופה הגרמנית להתאושש ורשמה כבר ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג. אחרי שניצחה את מלאגה ובאסקוניה, הצליחה באמברג לנצח גם את הכוכב האדום בחוץ ולהנחיל לסרבים את הפסד הבית הראשון שלהם ביורוליג העונה. אוגוסטין ראביט הוביל את קלעי הגרמנים עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים, ריקי היקמן קלע 12 והוסיף 4 חטיפות, לאון ראדושביץ' קלע 11 וקלט 7 ריבאונדים, דורל רייט קלע 9, מאודו לו 8 ולוקה מיטרוביץ' הוסיף 7 מול האקסית ממנה הגיע בקיץ. את הסרבים הוביל שוב טיילור רוצ'סטי עם 22 נקודות (8 מ-12 מהשדה) ו-4 ריבאונדים. מתיאס לסור קלע 14 וקלט 9 ריבאונדים, מילקו בייליצה קלע 11 וקלט 7 ריבאונדים.

פנרבחצ'ה - ולנסיה 66:79

אלופת היורוליג חזרה לנצח אחרי ההפסד הדרמטי מול פנאתינייקוס במחזור שעבר. ולנסיה, שפתחה את העונה ב-1:3, ספגה הפסד שני העונה שמגיע אחרי הניצחון הענק מול מלאגה במחזור שעבר. לואיג'י דאטומה קלע 16 נקודות, ג'יימס ננאלי קלע 13, יאן וסלי קלע 12, קלט 5 ריבאונדים, מסר 4 אסיסטים ו-2 חטיפות, בראד וונאמייקר קלע 10 וקלט 5 אסיסטים, קוסטס סלוקאס קלע 10 ומסר 7 אסיסטים. את הבאסקים הוביל פרננדו סן אמטריו עם 11 נקודות, סם ואן רוסום וטיבור פלייס קלעו 10 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קוסטס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
סלוקאס ופנר חזרו לנצח/GettyImages

באסקוניה - פנאתינייקוס 84:85

במחזור הקודם פנאתינייקוס ניצחה את פנרבח'צה אחרי דרמה גדולה וסל ניצחון של ניקוס פאפאס. הערב, היוונים חוו דרמה מצידה השני וראו את הבאסקים גונבים להם ניצחון שהיה להם בידיים. ניק קלאת'ס הוביל את היוונים ליתרון מבטיח במשך שלושה רבעים עם משחק גדול של 14 נקודות ו-14 אסיסטים, אבל כשנותרה דקה ו-22 שניות לסיום במצב של 80:84 ליוונים החלה הדרמה. אחרי שתי החטאות מחוץ לקשת בשני הצדדים ג'ייסון ג'ריינג'ר תפר שלשה והוריד את הפיגור לנקודה. פאו יצאה להתקפה כשנותרו 27 שניות לסיום וסחטה את השעון אבל טורניקה שנגליה חסם את פאפאס ורודריגו בובואה סיים מתפרצת עם סל שהבטיח ניצחון שנייה לסיום. גריינג'ר הוביל את היוונים עם 20 נקודות ו-6 שלשות. רודריגו בובואה הוסיף 15 כמו גם שנגליה. ניקוס פאפאס הוביל את היוונים עם 22 נקודות, אך הפעם הוא יצא לוזר כשנחסם בהתקפה האחרונה.

ריאל מדריד - חימקי מוסקבה 86:80

ניצחון חוץ מרשים לחימקי, שכעת מחזיקה במאזן זהה לזה של הבלאנקוס: 1:4. המשחק היה צמוד לכל אורכו ויתרון השיא של הרוסים עמד עם 10 (28:38). כ-8 דקות לסיום ריאל עוד עלתה ל-68:69, אבל בשלב הזה הרוסים נטלו את הרסן, עשו עבודה טובה בהגנה והמשיכו לניצחון. אלכסיי שבד הוביל את חימקי עם 20 נקודות, ג'יימס אנדרסון קלע 16 וסטפן מרקוביץ' התבלט עם 9 נקודות, 8 אסיסטים ו-3 חטיפות. לוקה דונציץ' סיים עם 12 נקודות בריאל והחטיא שלשה חשובה 19 שניות לסיום. גוסטבו איון (10 ריבאונדים) וג'פרי טיילור קלעו 10 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully